doeiii

:hammer:

Als eerst even een complimentje voor de manier waarop jij typt. Je komt erg volwassen over voor een 11 jarige :slightly_smiling_face:

Wat een nare situatie! Ik heb niet echt hele goeie tips, maar als ik in jou was zou ik toch maar gewoon rustig met ze praten en vertellen dat je er best wel van baalt dat ze zo streng zijn.
Als dat niets helpt, zou ik het misschien toch aan een ander familielid of vertrouwenspersoon vertellen. Dat je vader je zelfs slaat, vind ik echt te ver gaan.
Succes!

:camera: :camera: :camera: :camera: :camera: :camera: :camera:

Heb je misschien een mentor/mentrix of een vertrouwenspersoon op school waar je mee kunt praten? Ik vind deze situatie niet oke. Dat je ouders streng zijn is een ding maar zo te lezen heb je door dat opletten ook bijna geen tijd voor je eigen huiswerk en schelden en slaan vind ik ook niet normaal.

-

Wat een vervelende situatie. Weet je vader dit ook allemaal? Misschien zou je het met hem kunnen bespreken.

Misschien zou je ook eens contact kunnen opnemen met De Kindertelefoon. Ik denk dat zij jou beter kunnen helpen. https://www.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon/

x

iedereen geeft aan dat slaan abnormaal is enzv. De situatie waar je in zit is zwaar klote :sob::muscle: en heb ik overigens geen tips voor sorry :hugs: :sob::muscle:

Maar ingaand op de volgende reacties die dit abnormaal vinden vind ik ook ver gaan. Ofcourse het is 2016 en is dit niet helemaal meer van toepassing maar ik ken genoeg mensen die niet af en toe een tik kregen als ze het compleet hadden ‘‘verkloot’’ en dat zijn niet de fijnste mensen ‘‘de mensen die teveel van zichzelf houden’’’<-- wil niet zeggen dat iedereen zo eindigt ik denk zelfs de meerderheid niet! :beer:

Ik weet niet wanneer je moeder dit toepast (alsin in hoeverre je iets fout doet) maar als je iets goed goed fout dit kan dit misschien het beste helpen :cold_sweat:

Je ouders zullen je niet haten en zullen dit juist doen voor je bescherming leer van de dingen die jij niet goed vind als kind zijnde en doe het anders bij jou kinderen! :slightly_smiling_face:

Al bij al kan ik het compleet mis hebben hier, als dat zo is mijn excuses :bowing_man:

in ieder geval veel sterkte en vind je dit zelf echt te ver gaan moet je inderdaad proberen contact op te nemen met mentrix/mentor , familie of vertrouwenspersoon

nogmaals sterkte ! :hugs: :sob::muscle: