Doeii brugklas

LET OPP!!
voordat je dit leest,lees dan mijn vorige forum(s) over school,want alleen dan zul je mijn verhaal snappen.

Hey allemaal,. Ik heb mezelf maar door het jaar heen gesleepd en heb het overleefd,ik ben ontzettend trots op mezelf. Waar ikzelf ook achterkwam,was GEEF NOOIT OP! Ik heb niet opgegeven (kon eigenlijk ook bijna niet) en nu voel ik me zo veel beter.met de tijd kreeg een goede vriendin (niet de beste die ik kon wensen want ze was nogal veel met emo dingen bezig) maar het ging erom dat ik een ‘vriendin’ had. Met de tijd zijn ook meer mensen uit me klas me gaan accelpteren,doordat ik heb laten zien: ik ben geen meisje die jullie zomaar kunnen buitensluiten,met de tijd heb ik ook laten zien dat ik goed voor mezelf opkwam,en dat ik niet bang was voor de kinderen uit me klas. Doordat ik dat heb gedaan, ben ik niet meer dat verlege stille meisje meer. Maar dat ene meisje die voor haar zelf opkwam en gewoon doorzette door dat jaar met verschrikkelijk veel obstakels. IK BEN TROTS OP MEZELF! En ik zeg het nog maar keer zodat je het goed begrijpt! Geeef NOOOOIT maar dan ook echt NOOOIT op! Hoe moeilijk ik het ook had,hoe verschrikkelijk ik school vond door de vele dagen alleen te zitten in de kabtin/aula. Want uiteindelijk als je je best maar doet dan kom je der wel,echt waar. Ik zweer het je! En weetje hoe ik me er doorheen heb gezet? Door de gedachte dat ik er wel zou komen. En door de kinderen uit me klas te laten zien, dat er geen spelletjes met mij konden worden gespeeld! Maar 1 ding zal NOOIT veranderen,hoe gelukkig ik nu ben,hoe trots ik nu ik ook ben. Ik zal nooit zeggen dat de brugklas leuk was. Voor mij was de brugklas VERSCHRIKKELIJK. Dat zal ik altijd zeggen.
P.S
ik bedoel hier niet mee dat voor iedereen de brugklas verschrikkelijk word/was, de brugklas kan ook geweldiggg zijn! Ik heb gewoon een grote fout gemaakt dat ik mezelf niet durfde te laten zien!

Heel erg leuk voor je maar dit kan je beter in een blog zetten

+ je opent geen forum maar een topic.

Voor mij was de brugklas ook verschrikkelijk, maar zoals je zelf al zegt het wordt echt beter. en het is nu ook beter

Ja leuk doei

Oke, eh. Dit zou je ook kwijt kunnen in bijv. wat wil je nu echt even kwijt, of schrijf er een blog over bij de homepage van Girlscene.
Dus hier gaat 'n slotje op.