Doei

Doei jullie kunnen mij geen tips voor m’n probleem geven

Je wist dat je sportdag had en je deed toch hakken aan? Hoe verzin je het.

Maar je kan er niet veel aan doen, blaarpleisters op doen en gewoon naar school gaan.

Lol, hoe kom je er ooit bij als je een ‘sport’ dag hebt om hakken aan te trekken je weet dan toch wel dat je moet lopen en sporten. Ik zou blarenpleisters op doen.

Ik denk dat je niet heel veel opties hebt :’) Of je gaat naar school en ondergaat de schaamte tot iedereen het vergeet, of je bijt door en gaat weer op hakken naar school zodat mensen denken ‘wow zij kan echt overal tegen’.

nee ik stond jankend te huilen van de pijn dus iedereen denkt nu raar

Sportdagen zijn inderdaad echt ultieme gelegenheden om je hakken aan te doen :’)
Sorry, maar ik snap echt niet hoe je op dit idee kwam.

ik draag elke dag hakken en zoals ik al zei ik wist niet dat ik dit zou moeten doen

gewoon gaan, hoe groter jij het probleem laat lijken door niet te gaan, hoe groter andere mensen het probleem gaan maken. plus eerlijk gezegd zou ik ook lachen als iemand niet zo slim is geweest om hakken naar een sportdag aan te doen. zou ik er een groot probleem en enorme heisa over maken? nee, dit zijn mensen zo vergeten hoor.

Naald verhitten bij een vlammetje en die blaren doorprikken.

Iedereen is dat zo weer vergeten hoor. Juist als je zielig gaat doen, gaan mensen je ermee plagen. Dus hoofd omhoog, blarenpleisters op en gaan!

Wuahahahahahaa :’)

Ik heb morgen gym op school maar ik twijfel nog tussen m’n zwarte Jimmy Choo’s en m’n rode. Mijn gymbroek is zwart.

Ik zou je rode doen, dat staat extra sexy onder zwart.

hahahhaha
sowieso een troll. Net aangemaakt account.
Maarre doe morgen nóg hogere hakken aan
Dan begrijpen ze wel dat dit je sporthakken waren;)

dit waren m’n hoogste en ik doe morgen sowieso geen hakken aan want m’n voeten zitten onder de blaren

Hoe verzin je het. Hakken aan op sportdag. “Goh het is sportdag vandaag, veel lopen/sporten zal ik toch wel niet dus doe gewoon mijn hakken aan vandaag”. Echt voeten suïcide dit :’)

:cold_sweat:

Normaliter zijn dit mijn sporthakken.

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTbe0ynI_B1ayKvT7cq_BZ7xnTtw2YZG9zaLvm1g0SbJ5CH1o2r

Gewoon naar school gaan. Misschien dat ze je er eventje mee zullen plagen, maar dat waait zo over. Ik denk dat thuis blijven net voor problemen gaat zorgen aangezien mensen zich dan vast langer zullen herinneren wat je hebt uigestoken.

Ik denk dat je het best die blaren kunt openprikken met een schone naald. Doet eventjes pijn, maar dat helpt wel uiteindelijk. En verder blarenplijsters. En gewone schoenen aan morgen naar school, dus geen hakken, want dat doet vast nog meer pijn.

Ik kon me trouwens echt niet inbeelden hoe je op het idee komt om hakken aan te doen. Zelfs al wist je niet dat je zou gaan wandelen, je wist toch wel dat je iets sportiefs zou moeten doen, en dat dat hoogstwaarschijnlijk niet zou lukken op hakken? Had je geen sportschoenen mee die je kon aandoen?
Nja, hier heb je natuurlijk ook niet veel aan achteraf :’’)

ze waren ongeveer zo hoog en roze

Had je het wel goed gematched met je sportkleding? Straks sla je nog een modeblunder. :flushed: