Doei Gespreksstof.

Hey, ik heb een geweldige vriend en ben echt verliefd op hem zoals ik nog nooit op iemand anders ben geweest haha. Maar de laatste tijd, is er gewoon geen gesprek meer, de gespreksstof is op. We weten alles van elkaar. We forceren whatsapp gesprekken. Ik haat het, want het liefst praat ik uren met hem, zoals eerst. Maar ik weet gewoon niet waar ik het met hem over moet hebben. Iemand tips?

Sorry als ik het hier niet mag plaatsen, verwijder maar als het niet mag hihi. x

aah jammer om te horen, is er verder ook niks veranderd in jullie relatie? en zien jullie elkaar veel?

We zaten even in een dipje, maar het leek nu juist weer de goede kant op te gaan. We zien elkaar minder, maar op een positieve manier zegmaar. Weet niet hoe ik dit makkelijker kan uitleggen haha.

Ik denk dat dit juist goed is! Als je elkaar wat minder ziet en wat dingen zonder elkaar beleeft, heb je vanzelf meer te vertellen :slightly_smiling_face:

Dat is waar, maar toch we praten er even over en zijn weer uitgepraat. Het is zo saai haha. Ik mis de gesprekken op whatsapp tussen ons gewoon.

Ervaart hij dit ook zo of heb je het er niet met hem over gehad?

Misschien is het slim om juist wat minder te whatsappen, zodat je wat meer te vertellen hebt als je elkaar dan in het echt ziet. Mijn crush heeft bijvoorbeeld helemaal geen whatsapp dus we smsen ongeveer 1-2 x per dag. Hierdoor hebben we elkaar juist veel te vertellen als we elkaar weer zien. Succes!