Doe ook mee! je kan er echt veel leuke dingen doen!

http://nl.gosupermodel.com/tscinv/qVJV7BebJAm9sNvY
je kunt mensen toevoegen als vrienden, spelletjes spelen om geld en beroemdheid te verdienen verdienen, online magazine’s kopen en maken met dat geld en natuurlijk een model maken en kleren kopen en ontwerpen en nog veel meer klik op doe mee en maak een acount!!! :slightly_smiling_face:
xxxxxx lolie

gosupermodel is sneu.

Ik vind het altijd nog best knap dat die kleine meisjes een topic kunnen aanmaken.

Is dit nou reclame of…

nee maar ik vind, Gosupermodel doe je alleen als je geen leven hebt. Ik bedoel, kleding kopen, WAUW.

wie ben jij om daarover te oordelen :stuck_out_tongue:? ik bedoel als je het nog speelt als je 15 bent oke nee dan vind ik je idd een beetje triest, maar de meeste die dat spelen zijn, ik gok, tussen de 10 en 12 jaar, waarom is het dan triest? :stuck_out_tongue_winking_eye:

de meeste mensen die dat doen zijn juist tussen de 12 en 17 ongeveer (meeste hé)

nou toen ik het deed (weer ongeveer 6 jaar geleden ofzo) waen er toch bijna alleen maar leeftijdsgenootjes

nou toen ik het deed (weer ongeveer 6 jaar geleden ofzo) waen er toch bijna alleen maar leeftijdsgenootjes

inderdaad,
wees blij dat er nog kinderen zijn tussen 10 en 12 die het spelen, de meesten lopen tegenwoordig al te slettenbakken en iedereen uit te schelden in de stad met een blackberry en een nickelson op die leeftijd.

Ik heb daar rond mijn 12e echt heel veel tijd aan besteed. Nu vind ik het niks meer aan… (:

Dit is reclame voor GSM. En dat hoeven we hier niet.