Doe jij onder catrice nagellak basecoat ?

Want bij sommige nagellak is het namelijk niet nodig.

Ik wel en bij iedere nagellak moet je basecoat, als je iig geen gele nagels wilt krijgen.

Ja, ik doe het wel…
en ook topcoat, want anders is het er binnen 10 minuten weer af xD

Ik doe altijd basecoat, de nagellak en dan een topcoat. Blijft het én langer mooi en het is beter voor je nagels.

Ik gebruik de basecoat van Catrice.

Bedankt !

ik soms niet alleen bij die aparte kleuren altijd (blauw/groen/geel/orantje etc.)

ik doe onder alle nagellakjes basecoat (nagelverharder en basecoat in 1, kleurloos niet zoals andere nagelverharders) van de HEMA, anders krijg je viezige nagels en gele randjes ;4

ik soms niet alleen bij die aparte kleuren altijd (blauw/groen/geel/orantje etc.)

Ja ik doe altijd basecoat.

ik gebruik topcoat als basecoat om te voorkomen dat de kleurstof in mijn nagels trekt, ik moet namelijk nog basecoat kopen xD

Ja basecoat en topcoat, heb nu ook catrice nagellak op :’)

ik doe meestal geen basecoat, ik had eentje van rimmel maar ik had ook goedkopere merken, maar dan kan ik de nagellak vervolgens als een stikker in één keer ervanaftrekken, en dat gaat ook vaak per ongeluk. dus ik doe regelmatig wel nagelverharder op maar dan geen nagellak verder dus.

dubbelsorry

op de een of andere manier droogt t bij mij voor geen meter als ik onder catrice nagellak base coat doe, dus nee

Ik heb trouwens een basecoat en topcoat in een van de rimmel, die vind ik wel goed

haha dat vind ik juist leuk :’]

Ja.

jaa en daarboven weer een topcoat vooral als ik van die stickertjes of diamantjes erop toevoeg

Ik vergeet dat altijd. Heel slecht, maar ja.