Doe je verhaal

ben je gekwetst door een jongen en wil je je verhaal ergens kwijt?drop het hier.De rest kan zeggen wat ze er van vinden en tips geven om hem te vergeten of om hem te veroveren,wie weet :smirk:

(p.s,is hier al een topic over?ik vond er geen in ieder geval)

volgens mij is er al een topic alleen ik zou niet weten hoe die heet …:stuck_out_tongue:

oh damn xp

dan maken ze zelf wel een topic aan denk ik he *-)

nja ik denk dat sommige meisjes misschien niet durven een topic te maken of denken dat ze er andere meisjes niet mee moeten lastigvallen + als iedereen een topic moest aanmaken zou deze site overbelast zijn ; d

nou ik heb wel een topic aangemaakt, en deze site (ofso) is daar toch voor gemaakt, ik zou niet weten waarom je dat niet zou durven :S

oke, zal ik dan maar beginnen? :x

het is al bijna 2 maanden geleden maar ik zit er nog steeds mee. ik had gezoent met een jongen uit m’n straat. alleen hij is 3 jaar ouder dan mij. hij is nu 17, drinkt superveel, vecht ook best vaak en is op ze 13e ontmaagd. juist, zo’n typje. ik vond hem echt al heel lang leuk en toen gebeurde het eindelijk, die zoen. het voelde zo goed allemaal. maar hij is verkeerd en dat weet ik. bovendien zegt die niks meer tegen me. ik kan hem maar niet vergeten, en ik heb ook al 5 jongens afgewezen voor hem. ik heb gewoon het gevoel dat hij DE jongen is weetjewel. ik denk echt heel vaak aan hem en het is zo shit allemaal.

iemand tips? :blush:

als er een schaap over de dam is…
Ok, laat ik bij het begin beginnen.

Ik was paar maanden terug madly in love met een jongen, we noemen hem A.
A deed alsof hij mij ook wel zag zitten, en we spraken wel eens af en dan zoende we enz. Ik hoorde veel verhalen over A en werd voor hem gewaarschuwd maar ik bleef hem zien. Als we ruzie hadden brak mijn hart (en we haddn nogal vaak ruzie) Uiteindelijk heeft A mij ontmaagd. Na nog een ruzie die voor mij de druppel was ben ik boos weggelopen. Toen we dit probeerden uit te praten werd me zo langzamrhand duidelijk hoe A echt was. Die avond kreeg A met een meisje, we noemen haar B. Ondanks dat begon A na een tijdje weer superlief te doen en we spraken weer af. Ik kwam dan naar hem toe, en dan bedreven we de neppe liefde. Ik werd intussen goede vriendinnen met B maar dat veranderde niks aan de situatie. Ik sliep met haar vriendje en zij wistvan niks. Uiteindelijk ging het uit met B en A. A was soms gemeen, maar als hij zin had deed hij weer aardig. Of A nu een vriendin had of niet we bleven elkaar zien en bevredigen.
Al 100x heb ik tegen mezelf gezegd dat ik niet meer zo verder wou, maar als A dan weer lief deed bezweek ik en kwam ik toch. Dit is nog steeds zo. En ik wil er echt van af, maar als hij dan weer lief doet hoopt een deel in mij dat hij het meent, dat het weer zoals vroeger wordt. IK KAN GEEN NEE ZEGGEN.
zucht:( wat moet ik doen?

en weet je waarom hij niks meer zegt s:?
je ben echt wel verliefd op hem dus ik zou proberen met hem erover te praten en kijken hoe hij reageert;als hij erg bot doet enzo dan weet je dat hij het nog niet serieus wil nemen en kan je hem beter proberen te vergeten;dan kan het toch niks worden.liefde moet van twee kanten komen.

hij wilt je alleen voor de seks en ik denk wel dat je meer wilt als het speeltje zijn van iemand?denk als hij volgende keer weer ‘lief’ doet dat je meer wilt als dit.hij speelt met je gevoelens s: laat dat toch niet toe. hij is je niet waard!

hallo…

mij vriend heeft sinds een paar weken, zonder dat ik het wist, een andere … dit komt volgens hem door de afstand tussen of … egt letterlijk … ik woon nu namelijk sinds de zomervakantie in Frankfurt omdat mijn vader daar een baan heeft gekregen :frowning_face:. hij zegt dat het ook komt omdat ik 2 weken niets van me heb laten horen … mij vader wou namelijk niet dat ik contact met andere mensen uit nederland had … hij zei dat dat slegte invloed had. hij wil dat ik een perfect meisje wordt die goed gaat leren en later een goe baan krijgt … drm mogt k dus niet meer op msn, bellen en smsen. dat is dus de reden … hij heeft toen meteen een andere genomen … hij kon het namelijk goed met haar vinden ofzo … was heeeel boos. heb later mijn excus aan gebonden en met zijn niewe vriedin gesproken … geloof niet dat hij van zijn nieuwe meid houd … heb 3 jaar met hem gehad en we hebben zoveel meegemaakt … heb het hem vandaag gevraagt wat er nu was en wrm enz enz … hij zegt dat hij meer kon berijken met haar … dat was het enige … hij heeft ins vergeleken… had ik hem aangedrongen … hij vondt mij mooier maar haar slimmer … heb ook andere signen gevraagt … over seks enz enz … maar daar wil hij geen nadwoord op geven … en als ik vraag om wie hij meer geeft of dat hij mij ooit nog terug wil dan andwoord hij dat hij er geen idee van heeft … klinkt raar maar na al dat hou ik nog heel veel van hem en wil hem ook niet laten vallen … maar ga hem ook niet aandringen dat hij me terug moet nemen … want dan wordt het denk ik niets meer … ik blij hem gwn steunen en hopen dat hij ooit bij me terug komt …

Groeten Den

Wow. Ik merk dat jij er in ieder geval helemaal kapot van bent. Om te beginnen denk ik dat het absurd is van je vader om jou te bevelen geen contact met nederland te hebben, Jij hebt toch je eigen leven en het is nou eenmaal niet makkelijk om te moeten verhuizen naar een ander land waar je een nieuw leven op moet starten. Zeker als je een vriendje hebt in je oude woonplaats.
Dat je vriendje een ander heeft, zo kort nadat jij bent verhuisd klopt ook niet. Het spijt me, maar ik denk dat jij meer van hem houdt, dat hij van jou. Je vriendje hoort je te respecteren en afstand hoeft geen probleem te zijn. Het is heel lastig, maar niks is onmogelijk.
Als ik de foto op je profiel zie, dan zie ik een knap zelfverzekerd meisje. Ik denk dat je moet proberen om hem los te laten en ik weet dat dat niet makkelijk is. Probeer in Frankfurt contacten te leggen met leeftijdsgenootjes en probeer er het beste van te maken. Want jij verdiend meer. Jij verdiend veel meer dan een jongen die jou laat zitten!

ten eerste, we zouden ale jongen eigenlijk in een zwart gat moeten gooien en ze keihard uitlachen. ten tweede: dat doen we toch niet, want we houden teveel van ze. maar die van mij is echt compleet gestoord.

ik ontmoette hem dit schooljaar, maar had hem al wel eens zien lopen. hij zat in mijn wiskunde cluster dat uit zes mensen bestond, ik volgde verder geschiedenis en filosofie met hem. Ik wist wel wat er vorig jaar gebeurt was tussen hem en een meisje dat ik vaagjes kende: hij gaf haar het idee dat hij haar leuk vond, zij was smoor op hem en toen wees hij haar af. en later nog een keer. maar ik dacht dat hij klaar met haar was. wel we flirten wat heen en weer, ik voeg hem toe op msn, nog meer flirten. schoolfeest november: hij is de hele avond bij me, danst met me, brengt me naar buiten naar mn vader en geeft me twee knuffels. de dag erna hoor ik niks, als ik tegen hem praat is hij afwezig. de week daarna vraagt hij aan een vriendin van me of ik hem leuk vind. zij zegt dat ze dat niet weet, hij is de hele week extreem lief tegen me. ik in de wolken. volgende maandag plaagt hij me. ik irriteer me er aan en val uit. hij zegt tegen me in een soort grapje dat hij niet meer van me houdt ofzo. vervolgens negeert hij me een paar weken maar kan me kennelijk toch niet missen en komt weer terug hollen. en daar was dat meisje van vorig jaar weer. ze pakt hem op z’n bek afgelopen schoolfeest en nu hebben ze wat. EN IK KAN HET NIET HANDELEN! ik dacht serieus dat hij verliefd op me was! hij gaf me zoveel hints, zei zo vaak dat hij avn me hield en dat meent hij dan niet?! ZO IRRITANT! dus bij deze: jongens zijn eikels en ze zijn ons niet waar.d want ik weet zeker dat hij me nog steeds leuk vind, ook al laat hij dat wat raar merken. MEIDEN, SUCCES. ZE ZIJN ONS NIET WAARD ALS ZE ONS NIET GOED BEHANDELEN. JONGENS ZIJN EIGENLIJK BEST WEL DOM, en ze zijn eigenlijk net zo waardevol als een stoel, tenzij ze jou het gevoel geven dat jij de hele wereld waard bent. succes!(L)

Rot jongen,
Ik had zondag met hem afgesproken, maar donderdag op werk deed hij dom en was ik geïrriteerd ( hij beweerde dat ik iemand anders leuk vond ofzo) Nouja whatever. Ik heb hem zondag 100x gebelt of het nou doorging of niet, zegt ie dat ik hem HELEMAAL NIET heb gebelt, en dat ik sneu ben en dat ie met een ander wijf was en dat ik niet kan zoenen en… ja dat kwetste me erg.

Dit topic bestaat al, zo ongeveer…

gedumpt op valentijnsdag :confounded:

wat een klootzakken.

Mwa weet niet echt of je het gekwetst moet noemen…
Ik had vorig jaar een heel leuk vriendje, ik noem hem even L. We hadden echt super veel gemeen, en we hadden het echt super samen. Tótdat op een avond, op msn. Hij was op MSN en was ‘bezig’ met een schoolproject samen met een meisje uit z’n klas, maar af en toe zei ie wel wat tegen mij. Op een geven moment stond er: ‘Hey ik heb L even lekker gezoent net, was lekker’ Ik had echt zoiets van tuurlijk. Dus typte terug: ‘He wat lul je?’ nouja heel gesprek enzo met haar, over dat ze beter was in bed ect. En, ik werd het zat en belde m’n vriend. Hij nam op en hoorde haar lachen, en hem op de achtergrond vaagjes. Daarna nog een paar keer geprobeert, maar werd steeds opgehangen. Dag daarna heb ik niks gehoord van hem. Ja pas 3 maanden later. Met een excuss van: ‘Sorry, ik wou je niet kwetsen er is niks gebeurd’ Jaja 3 maanden later… pff kom zeg.

Nou probeert ie steeds aftespreken terwijl ik al een vriend heb dat wéét ie, maar hij wilt me zien, ik heb zoiets van: ‘Je hebt je kans gehad’ :crazy_face: