Doe je elke dag andere kleren aan?

Lijkt me duidelijk wat ik vraag.

Meestal wel.

ja.

Uh ja, logisch toch ._. ?

Nee, ik houd mijn broek en shirt 2 dagen aan. Shirt soms 1 als ik veel gezweet heb.

uhm, jaaa.

Nee ? Ik draag een tshirt 1 of 2 dagen, een broek 2 of 3 en een trui 2.
Ik doe wel elke dag proper ondergoed aan, logisch.

Nou nee. Er zijn mensen die het 2 dagen aan houden, bijvoorbeeld Diegene die onder je reageert heeft.

Shirtje meestal wel, maar ik draag een broek gerust 2/3 dagen.

Oh ja, ik gooi ook echt niet alles meteen in de was hoor :stuck_out_tongue:
Alleen heb ik gewoon elke dag zin om iets anders aan te trekken :’)

Nee. Alleen elke dag andere onderbroek/string.

Ik ben nu aan het bedenken hoeveel kleding je nodig hebt als je elke dag wat anders aan wil trekken. (bij ons thuis duurt het gemiddeld twee weken voor je iets weer terug krijgt uit de was) Dus, 14 paar broeken/shirts/vesten? Het zou kunnen, maar dat lijkt mij toch niet echt normaal eigenlijk… En daarbij, wat boeit het nou of je een broek een paar dagen aan hebt?

Ja maar, toch niet zo dat je twee dagen achter elkaar hetzelfde t-shirt draagt. Ik bedoel, in een week draag ik ook wel een keer dezelfde vest maar niet achter elkaar.

shirt wissel ik elke dag ,broek doe ik langer meer:)

Ik doe wel iedere dag andere kleding aan, maar dat vind ik ook gewoon leuk =]

Bij schooldagen wel, maar in de vakantie als ik gewoon thuis zit, dan doe ik gerust 2 dagen achter elkaar dezelfde kleding aan, wel ander ondergoed natuurlijk…
Maar ik trek niet altijd wat schoons aan, soms pluk ik gewoon weer wat van de grond af als het niet al te vies/stinkend/gekreukt is…

Bovenstuk elke dag een ander (omdat ik heel veel zweet, en het niet leuk vind om in stinkende kleding rond te lopen) maar broeken draag ik tot ze vuil zijn

Ja, maar ik gooi het niet na 1 dag dragen in de was. Daarom ligt er een altijd een enorme hoop broeken/jurkjes/shirtjes enz op m’n bank :’)

t-shirts hou ik maar éen dag aan, alleen soms later in de week nog een keer. broeken doe ik meestal 2 dagen. op zijn allerlangst 3.