tjaa…
ik heb dus een vriendin, en daarmee was ik eerst echt heel goed bevriend enzo, maar nu, sinds een tijdje, hebben we steeds ruzie(we zijn nog steeds heel goed bevriend) en die ruzies zijn altijd op msn, en we zitten niet bij elkaar in de klas, maar meestal ga ik naar haar toe in de pauze enzo, want we zitten wel bij elkaar op school, en na zo’n ruzie is er op school ‘‘niets aan de hand’’ aleen ga ik dan in de pauze meestal niet naar haar toe maar ga bij de vriendinnen uit mijn klas zitten. en op msn hebben we dan weer volop ruzie… ik zit er echt mee, want zei zegt dan vaak dat ik de laatste tijd heel asociaal doe en heel snel boos wordt, maar ik doe helemaal niets(denk ik).
de ruzies beginnen dan doordat zei iets zegt wat ik een beetje egoistisch vind, zoals daarnet(ja we hebben net ruzie gemaakt en nog niet opgelost) toen zei ik: ik praat nu even niet terug, ik ga leren.(ok dat was niet helemaal waar, maar hoe moet ik haar nou uitleggen dat ik totaal girlscene verslaafd ben, als ik zeg dat ik op girlscene ga denkt ze toch alleen maar dat ik dat belangrijker vind dan haar) toen ging zij verder praten, ik moest haar helpen met een opdracht enzo… toen ik dus(zoals vantevoren gemeldt) niet terugpraatte, zei ze:
ahh, kom op
waarom kan je dat nie even zeggen…
nouzeg…
aardig…
en ik dacht echt, WTF ik zei daarnet toch dat ik niet terug zou praten, gaat zij beledigd doen, dus ik zeg:
srry, ik praat even niet terug, heb ik net nog gezegd, er zijn ook andere dingen op de wereld dan jij.
(niet boos bedoelt) en toen d8 ze dus dat ik heel boos was, dus zei ze:
waarom ben je nou boos op mij…
ik vroeg alleen iets hoor…
je hoeft toch niet gelijk zo boos te worden
en toen kregen we ruzie, ze vond me asociaal & zei: trouwens,je kan ook boos doen zonder me gelijk te kwetsen, ooit geprobeerd?
dus toen was ik echt beledigd want ik ben altijd heel lief tegen haar… daarna blokkeerde ze me, nou iniedergevaal ging ze offline zonder iets te zeggen…
doe ik nou iets fout?
heeft iemand plssplss advies want ik zit er echt heel erg mee…
srry dat dit zo’n lange begin post is…