Doe ik iets fout, of is het gewoon iets van mannen?

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen, ik ga het kort houden.

Vorig jaar heb ik iemand ontmoet, hij is 11 jaar ouder en vorig jaar kon ik dat uiteindelijk na 3 ‘‘dates’’ - zonder echt gezoend te hebben - niet accepteren.
Dit jaar - een jaar later - ontmoette ik hem weer en kreeg ik wederom kriebels. Ik een jaar ouder, volwassener geworden in dat jaar en meer zelfvertrouwen gekregen, kon nu het leeftijdsverschil wel accepteren. Ik heb dit kenbaar gemaakt en hij vond het op het begin eventjes moeilijk, omdat ik hem vorig jaar wel erg lullig heb laten zitten door hem aan het lijntje te houden, maar hij wilde toch wel afspreken. Onze ‘‘date’’ was ruim 2 weken geleden en toen hebben we ook gezoend. Toen we uit elkaar gingen zei hij; ‘Ik hoor het wel na jouw vakantie wat je verder wilt’. Nu na mijn vakantie laat ik gewoon leuk iets weten, zoiets van, nog een keer wat afspreken. En nu krijg ik geen gehoor. Ik heb het via sms gestuurd vanmorgen en nu nog steeds niks gehoord. Hij is wel iemand die altijd snel smsjes terug stuurde en nu dus niets.

Zal ik wat fout gedaan hebben, of is dit heel normaal bij mannen?

Hoe oud ben jij en hoe oud is hij? Hij klinkt mij een beetje als een playertje

17 (over 2 weken 18) en 29.
En als hij een playertje is, dan weet ik het niet meer, daar is hij verre van, haha. Maar maakt niet uit.

Misschien heeft hij nog wel een relatie langs jou. Zoek een jongen van je eigen leeftijd die gast van 29 heeft sws toekomstplannen voor een kind ed

nah ik denk dat jij een ander beeld hebt als dat het is. Ik kan met 99% zekerheid zeggen dat hij geen relatie naast mij heeft. Verder kan jij volgens mij niet oordelen over iemand of iemand toekomstplannen heeft voor een kind :wink:

Het is nog geen 24 uur geleden…

misschien is hij druk en heeft hij het nog niet gelezen of nog geen tijd gehad om te antwoorden?

Ja ik weet het, het is niet echt lang, maar ik twijfel ofzo. Ik weet het niet.

Ik ben zo bang dat ik me opdring.

Ik zou eventjes afwachten. Mijn vriend kan soms ook heel laat reageren. Vaak is dan zn telefoon leeg of heeft ie gewoon niet gekeken :stuck_out_tongue:. Volgens mij is dat wel typisch iets voor mannen.

haha dat is al een geruststellende gedachte.

Als je jezelf niet wil opdringen zou ik vooral niet nogmaals smsen. (hij heeft het vast wel gelezen)
Bovendien is het heel begrijpelijk als hij er nog zijn twijfels bij heeft, dus ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat alles goed zit.

maar wat ik dan niet begrijp, hij begon met zoenen en hij zei echt zo van; laat nog maar wat horen, hij had er geen spijt van, dat soort tekenen…

Ik zou zeggen geef hem nog een dag. Ieder normaal mens van nu met een sociaal leven heeft binnen twee dagen toch echt wel minstens één maal op zijn/haar mobiel gekeken, dus dan moet hij het wel gelezen hebben. Als je daarna nog niks hebt gehoord en de zaak niet helemaal vertrouwt zou ik nog een berichtje sturen waarin je als in een soort ‘grapje’ er een opmerking over maakt en de vraag nog een keer stelt. Luchtig blijven dus. Als hij dan nog niet reageert…dan is hij raar.

Je zegt een soort ‘grapje’, maar wat versta jij daar dan onder? Voorbeeld?

Dat kan wel even duren. Misschien is hij gewoon druk. Mijn ex smste altijd om half vier of kwart over drie 's nachts want dan was hij klaar met werken. Als hij morgen nog niets heeft terug gestuurd, dan is er meer aan de hand misschien.