doe ik het juiste?

Ik heb een vriend, het gaat al tijden kut we zijn nu een half jaar bij elkaar maar ik het gevoel dat het niet meer gaat tussen ons. Hij behandelt mij wel goed maar ik kom echt op de 10e plaats, hij maakt altijd eerst al zijn planningen met iedereen en als er dan ergens een gaatje vrij heeft kan ik dan misschien langs komen.
Ook hebben we al 3 maanden ofzo geen seks gehad en als ik bij hem ben kijken we alleen tv.

Ik heb het al vaker proberen uit maken maar dan haalt hij mij over om het toch nog een keer te proberen omdat ik de gene ben waar hij voor altijd mee wilt zijn. Ook zegt hij dan dat hij er 200% in gaat stoppen en vervolgens moet hij bij een feest hosten en ik kan niet komen want ik was ziek en dan zegt hij oh ok nouja ik slaap vanavond toch bij een meisje die ik ken van vorig jaar.
en echt die avond tweet hij ook nog dat er allemaal lekkere chicks zijn en dat is chil want hij zoekt nog een slaappplaats.

Hij zegt dan dat grapjes zijn en dat ik niet moet zeuren maar ik kan dit zo niet langer, ik wil niet op de 10e plaats staan en me geen vrouw meer voelen. Ik ben me echt onzeker gaan voelen.

Maar ik wil het ook niet uitmaken want ik hou echt van hem en we hebben zoveel dingen meegemaakt ik vind het echt heel moeilijk. maargoed ik heb gister dus gezegd dat het over is tussen ons maar ik weet niet of ik de juiste beslissing heb gedaan. kunnen jullie mij misschien helpen?

Dwing hem te kiezen. Óf hij stopt met jou achtergesteld te laten voelen, óf je bent weg. Door hem die keuze te geven, laat hij meteen zien hoeveel hij om je geeft.

Wat in het vet gedrukt staat, zijn de dingen die mij ervan overtuigen dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Zoek iemand die wel 100% voor je gaat.

ben het eens met hierboven :slightly_smiling_face:

Als je haar post grondig leest, lees je dat ze dat al heeft gedaan en dat hij dan wel zegt dat hij voor haar gaat gaan maar het niet doet.

Oh men. Als hij dat tweet en als hij het durft te wágen om bij een ander meisje te slapen, was de keuze echt niet meer zo moeilijk voor me.

Ik zou nog 1 keer een gesprek met hem voeren en als het dan zo blijft, zou ik het écht uitmaken. Vindt je het nog leuk om nog zoveel langer op de zoveelste plaats te staan en je nog meer onzeker te gaan voelen?

Waarom heb ik die laatst regel niet gelezen xd? Nou iig, je hebt de juiste keuze gemaakt.

Ik bedoelde dan ook dat ze dit voor de laatste keer moet doen, en dat ze dit keer misschien iets harder zijn in haar standpunt? Dat ze weet dat hij het waarschijnlijk toch niet doet, etc.

Je komt er nog wel achter of je juiste keuze wl of niet gemaakt hebt,
dat heeft gewoon even tijd nodig. En voor hem net zo, als hij het niet erg vind of wat, dan heb je goede keuze gemaakt, toont hij nou heel veel spijt en ziet hij in wat hij laat lopen zegmaar, dan zou je hem evt nog een 2e kans unnen geven, over een poosje…
Het loopt wel zoals het zou moeten lopen, je hoeft niet meteen een vlinder te zijn,
wacht maar af wat de tijd met je doet

Je hebt sowieso de juiste keuze gemaakt. Als dit mijn vriendje was, had ik echt meteen uitgemaakt. Wie haalt het nou in z’n hoofd om bij andere meisjes te gaan slapen als hij een vriendin heeft.

Ja nee. Een ultimatum kan je maar een keer stellen, dat is het punt er nu net van. Als hij weet dat ze het toch niet uitmaakt, maar keer op keer andere ultimatums blijft geven, heeft het weinig effect meer.

Ja ik denk ook wel dat het het juiste is, maar ik moet sowieso nog een keer met hem praten want de helft van mijn kleding kast ligt nog bij hem.

Nou, niet perse. Je kan ook gewoon vriendelijk zijn en je kleren ophalen zonder er nog eens op in te gaan als je dat niet wil. Hoe reageerde hij trouwens toen je zei dat het over is?

dat ik niet moest zeuren, volgens mij heeft hij het niet echt door maar ik vind het niet leuk om via de ping te doen dus moet het nog goed duidelijk maken

ik zou het gewoon recht in zijn gezegd zeggen: of je gaat tijd in me stoppen of ik ben weg, aju paraplu
(bij mijn vriend werkte dat wel, ook al zei ik het iets subtieler ;p)

want hij het nu gaat is niet echt tof nee ^^
maar zoals Brod en iedereen al zei…

Goed zo!!!

zo kun je niet doorgaan !
een vriendje hebben hoort leuk te zijn, niet zo’n gedoe!

haha vooral de aju paraplu
maar het idee is goed!

Je hebt het juiste gedaan. Wát een gozer, blegh.

Ik vind dat je de juiste beslissing hebt genomen.

Je staat op het punt het uit te maken toch, ik bedoel het is bij hem nog niet duidelijk omdat je dit via de ping hebt laten weten ( voor zover dat ik kan begrijpen?)

Ik denk dat als je het uit zou maken, dat je een juiste beslissing zal nemen.

( ik zit een beetje in het zelfde schuitje, alleen is de relatie nog niet over.)