Doe eens gek!

Hallo lieve Girlsceners!

Één vraag voor jullie (voor een schoolopdracht): wat is iets wat je eigenlijk heel graag wil, maar niet durft te doen? (omdat je bang bent dat anderen het raar vinden bijvoorbeeld)
Laat het me in een reactie hier onder weten, of als je in een creatieve bui bent: schrijf het op een blaadje en stuur er een foto van op!
En dan wil ik je meteen vragen om er eens bij stil te staan of je er eigenlijk wel met een geldige reden bang voor bent… Doe eens gek en neem een risico! Hierbij weer de filosofie van de dag

Alvast bedankt!

Ik ben uitgenodigt voor de wiskundeolympiade, maar durf eigenlijk niet mee te doen omdat ik niet wil dat anderen zien dat ik helemaal niet zo goed ben

Dankje! En je bent vast niet voor niks uitgenodigd :wink:

Om gewoon een keer naar die jongen te stappen en te zeggen hoe leuk hij eigenlijk is. En naar een andere jongen om hem mijn excuses aan te bieden. Ik zei nogal gemene dingen over hem, en laatst vertelde hij dat zijn ouders zo arm zijn dat ze wel eens naar de voedselbank moeten. Respect.

Een piercing zetten, mijn haar in een felle kleur verven. En ik durf ook niet met mensen erbij te zingen, terwijl ik het opzich wel kan, denk ik haha

Of inderdaad mijn haar in een felle kleur verven. Blauw ofzo

dankeee :stuck_out_tongue:

Een tattoo nemen (vooral op een zichtbare plaats)

up :stuck_out_tongue:

Jeetje er zijn zo veel dingen.

Maar als ik dan moet kiezen, kunnen zingen bij de zangles zonder schaamte, nerveusheid en onzekerheid. Gewoon BAM, alles er uit knallen. En dat dan nog graag heel mijn leven door :slightly_smiling_face:

Ja. Ik zou ook best graag mijn haar roze of knalpaars willen verven.

Ik heb werkelijk geen idee

Bungeejumpen, gekke spontane dingen doen met vreemde mensen, zomaar op jongens durven afstappen, parachutespringen, mijn haar verven, zingen of dansen voor een publiek.

Nog een tattoo nemen… (maar ik durf het eerder nóg niet te doen, niet dat ik het helemaal niet durf haha )

Ik ook niet, haha

inderdaad haar, maar dat doe ik niet om mijn werk

ik ben laatste tijd beetje (miss wel te ) schaamteloos geworden dus eig het enige wat ik nog niet durf omdat ik bang bent dat ik wat verpest is die ene jongen op een date vragen :flushed: