Doe-dingen met vriendinnen / inspiratieloos

Hee meiden,

Misschien hebben jullie dat ook wel eens. Je wil wat gaan doen met vriendinnen maar je hebt alle mogelijke steden al leeggeshopt en wil nu wel eens wat anders gaan doen. Nu bak ik weleens koekjes, ga naar de film of de dierentuin maar verder gaat mijn inspiratie niet. Nu is mijn vraag: wat doen jullie met je vriendin(nen) in zo’n geval? Ik ben benieuwd!

Oh ik heb gezocht maar niet zo’n topic gevonden, laat me weten als het er wel is!

picknicken (:
meer weet ik ook niet haha

Hmm, dat is wel origineel! (:

dagje Zwaluwhoeve, of ander kuuroord/beautycenter

Of een high tea! Is ook leuk, kan je thuis doen (alles zelf maken enzo) of ergens in een leuk restaurantje.

Jaa, weet je waar dat leuk is (die High Tea dan (a))? In Hotel New York in Rotterdam!

terassen, touren op scooter, als je die hebt, auto,
filmavonden/nachten,of gewoon overdag dom door films kijken met lekker veel popcorn, etc
chocolade fonduen, is ook heeel leuk.

hej dat probleem heb ik soms ook nou om het een probleem te noemen is iets te overdreven… maar in dit soort gevallen schakel ik altijd mijn moeder in (( niet ofzow dat zij met goede ideën komt maarjaa… (( je kunt met je vriendinnen zelf maskers maken voor je gezicht, nagels, haren, of je eigen scrub , is leuk om te doen en is ook nog eens lekker en goed voor je!!!((( je kunt ook bijvoorbeeld, een fotoshoot doen is heel erg leuk!! dan kun je speciaal thema doen en elkaar dan heel gek opmaken en dan met het opmaken elkaar filmen dat is echt lachuu!! heb ik ook een keer gedaan toen we net hadden gezwommen (kun je ook gaan doen!!) en daarna elkaar als hippie opgemaakt naja dat was de bedoeling maar we waren eerder monsters((( oké ik ga hier niet alsmaar lullen dus hier onder geef ik nog een paar leuke dingen om te doen met je vriendinnen

1. zwemmen
  2. fotoshoot met vriendinnen met een thema of zonder thema
    3 .picknicken in het park ofzow
  3. diverse maskertjes maken
  4. jezelf en je vriendinnen een verwenjezelfmiddag geven kan ook als je gaat logeren
  5. kletsen over alles
  6. highthea houden
  7. beetje rondhangen met vriendinnen of vrienden

zo dit was het wel zo’n beetje
ik hoop dat er wat leuks bij zit voor jou en je vriendinnen

doegg

deze week wat ik ook ga doen met vriendinnen is.

Donderdag: Sail
Zondag: Grazia modeshow
maar dat is wel in amsterdam

ik skeeler trouwens ook vaak

wij gaan zaterdag met zijn allen eerst drinken en eten inkopen dan gaan we hele middag niks en alles doen, en dan 's avonds uit eten en daarna uit met zijn allen, en dan met zijn allen bij mij blijven slapen ^^

Varen (als je een boot hebt) is ook erg leuk mits het lekker weer is!