Doe de inburgeringstest!

Dit is echt zo grappig. Met deze test kun je ziet hoe ‘ingeburgerd’ jij bent in Nederlands.
Helaas had ik een 4.7, maar laten we het er maar op houden dat dat komt omdat ik maar half Nederlands ben. =)

De link:
http://www.teleac.nl/nationaleinburgeringtest/#

Een 4.4, haha.

Ik had ook een 4,7 :stuck_out_tongue:

4.4
Terwijl ik al mn hele leven in nederland woon
Absoluut belachelijk dat er zulke strenge eisen worden gesteld.

5.1 slecht zeg xD

Oei, een beschamende 5.8 :astonished: :flushed: En dat voor een echte Nederlander.

Oh edit: niet de laagste in ieder geval haha.

- Het échte examen is op een lager taalniveau (A2 mondeling).

• De toetsvorm is anders: in het echte examen worden alle vragen ingeleid met een filmpje waarin de situatie wordt geschetst zodat die voor inburgeraars herkenbaar is voordat ze er vragen over gaan beantwoorden.
  • Het echte examen is opgebouwd rond een familie, de familie Tan. Aan de hand van hun situatie en belevenissen zijn de vragen gesitueerd.
  • De vragen uit het examen zijn op grote schaal uitgeprobeerd bij de doelgroep. Meer dan 4000 inburgeraars hebben meegedaan aan het uitproberen van de vragen. Dat betekent dat de kwaliteit van de vragen in het echte examen aan alle kwaliteitseisen voldoen die je van examenvragen mag verwachten.
  • De grens voor zakken of slagen ligt bij het echte examen niet zo hoog als bij de Nationale Inburgering Test van Teleac, namelijk op 70% en niet op 80%.

4,4, en dan ben ik nog wel een Nederlander XD.

Hahaha, een 4.9. Geweldig.

5,1 valt me nog wel mee

het waren wel rare vragen zoals hoe lang is het van amsterdam naar enschede xd.

een 4,2 hahaha

en dat terwijl ik helemaal nederlands ben:P

Ik ben wel helemaal Nederlands en heb een score van 2,8.

een 3,8 hahahaha,
wat een vragen zeg, die slaan echt totaal nergens op ! :expressionless:

een 4,7 maar poehh :stuck_out_tongue:
vet slecht ! hahaha

hahha ik had een 4,0 maar ben gewoon helemaal nederlands. best moeilijk maar sommige dingen dacht ik echt hello hoe moet ik dit weten ik ben 16

ooeppzz een 3,4:$
dacht dat ik t nog wel aardig gedaan had

ja dat dacht ik ook !
maar het zijn dan ook wel vragen waarvan je denkt : wtf?

LOL 4.2 xD haha maar kben niet helemaal nl