Doe-cadeautje voor zusje

Op het algemene cadeautjes topic kon ik helaas niet vinden wat ik zocht😟 Dus ik dacht ik probeer het hier even!! Voor sinterklaas maken wij surprises en je moet dan cadeautjes erbij doen van max. 15 euro🤗 Ik heb mijn zusje getrokken en de suprise is bijna af, maar ik moet nog wel een leuk cadeau! Dus hierbij vraag ik jullie of jullie een leuk doe-cadeau weten, bijv. High tea ofz😜 Want dat vind ik wel wat leuker dan ALWEER een teddybeer😂

Even wat info:
Ik ben 14
Zij is 10
Ze houd van ballet, theaterspelen en zingen en niet van make-up ed. Taarten enzo bakken bind ze ook leuk👍

Alle ideeen zijn welkom! Xx🙋👑

Lastig, misschien kan je bak spulletjes kopen en dan samen iets bakken en dat dan bij een high tea opeten? Of gewoon een kleding stuk kopen of een ketting/ring enz. Verder kom ik niet…

Ik weet niet hoe groot je surprise is, maar het cadeau miet er natuurlijk wel in passen. Ik zat zelf te denken aan een cadeaubon, dat is altijd leuk. Van high tea tot een fashionbon of gwn van de Hema of iets dergelijks.

Je hebt van die bioscoopbonnen, veel verder kom ik ook niet. En je kan eens bij de hema kijken want daar hebben ze ook van die uitjes-cadeaukaarten!

Hoi ik heb ook mijn zusje, haha, zij vraagt van de hema die make and bake sets (4,50 euro) dan zitten alle ingredienten erin en dan doe je het gewoon samen enzo missschien ken je het wel (zij vraagt de make and bake pepernoten) misschien vind ze dat wel leuk. Ja voor de rest heb ik eigenlijk geen idee, mn zusje vraagt ook nog zon haardonut maarja, en nog wat andere dingen! heel veel succes (en heeft ze btw geen verlanglijstje?! want die moeten wij altijd maken)