Dodenherdenking, ben jij 2 minuten stil?

volgens mij wel ja. (a’)

Ik ga het s[/s] doen.

Je kunt ook respectloos gebruiken :flushed:

ik doe voor mijn gemeente mee, met kransen enzo.

Ja, dat is vanzelfsprekend voor mij.

Ja ik ben wel stil. Vorig jaar niet, maar toen was ik in Zuid Afrika, toen waren we het compleet vergeten, dat vind ik ook echt niet erg.

Dat begrijp ik altijd wel als je in het buitenland bent op vakantie denk je er helemaal niet bij na. Verder ben ik áltijd stil… mijn vriendinnen dus niet nou die heb ik er flink op aangesproken hahahahah :stuck_out_tongue: Nee dat vind ik echt heel respectloos!

Ja, ik doe altijd mee.

ja ik doe altijd mee, mijn moeder word altijd best emotioneel want ze leeft altijd heel erg met die personen mee. Ik kan me niet bedenken dat er van die dingen gebeuren, ik bedoel mn opa heeft het zelfs meegemaakt. Het lijkt me echt verschrikkeliijk

Ik heb vanavond een verjaardag, maar ben wel 2 minuten stil, zoals ik hoop dat iedereen het daar is want ik vind het ook inderdaad ontzettend respectloos van mensen die dat niet doen.

Mijn moeder is jarig dus ik denk dat ik het vergeet

ik ga altijd mee in de stille toch naar het monunent, omdat mn vader zo graag wil dat k met hem mee ga. Heel veel van zijn broers en zussen zijn in de oorlog geboren, of waren toen heel klein, dus het heeft wel veel impact op hem gehad. Stil zijn doe ik voor mezelf, maar mee lopen doe ik mee voor hem.

tuurlijk doe je het

Ik ging altijd naar die dodenherdenking toe, dit jaar denk ik niet, maar ik ben wel stil die 2 minuten.
Niet alleen om wat er gebeurd is, maar ook om het feit dat er nog steeds oorlogen zijn

ik ben elk jaar 2 minuten stil alleen vorig jaar mislukte het…
maar vorig jaar was ik met 2 vrienden aant skaten en we kwamen rond kwart voor 8 bij mijn huis om wat te drinken. mijn moeder vertelde dat het dodenherdenking was. dus ik probeerde 2 min stil te zijn maar het lukte niet omdat die 2 vrienden de hele tijd rare gezichten ging trekken -.-

dit jaar blijf ik binnen ^^

Ik vergeet t altijd.

ik ben elk jaar 2 minuten stil!

Ik doe elk jaar mee, op mijn overgrootopa en zijn zus na is de familie van mijn moeders kant helemaal uitgemoord door de nazi’s omdat ze joods waren.