Dodelijke stiltes

Ik ben niet zo goed in vrienden maken.
Nu heb ik een nieuwe klas enz, en nieuwe kansen.
Maar ik weet echt nooit wat ik moet zeggen…
Ook bij msn hebt ik hetzelfde –
Iemand hetzelfde probleem ?

Adviees graag !

Ja het is nogal moeilijk om nu te zeggen wat jij dan moet doen. Iedereen is anders dus je hebt niet een standaard vraag die altijd werkt. Maar in een nieuwe klas zitten nieuwe mensen. Genoeg vragen dus, zoals zit je op een sport? Jij bent toch met … bevriend? Ik ook waar ken je haar van? Wat zijn je hobby’s? In welke klas zat je vorig jaar? Zo kan je een beetje beginnen en dan zullen we wel terug praten.
En bij je msn ja dat heeft iedereen wel soms heb je gewoon even niets meer te vertellen over wat je hebt meegemaakt.

-

Als je je niet afsluit in de klas, door ergens achterin helemaal alleen te gaan zitten, is de kans ook groter dat ze aardiger gaan doen. En dus ook sneller op jou afkomen.

nou op msn met geinige dingen komen (eerst gewoon hoi enz) ‘oh man robert pattinson heeft zijn auto kpot geredenXD’
moeten dan wel echte weetjes zyn:), deze is ook nogal aangedikt.
gewoon dingen vragen en zelf ook vertellen datje bijv gek bent van paarden en dat fotografie je hobby is ofzo. en als dat meisje dan enthousiast is stel je voor om haar mee te laten gaan naar je monaige(schrijf je da zo) of om haar als model te gebruiken voor een fotoshoot:).

gewoon gezellig zijn en jezelf zijn.

vraag gewoon algemene dingen enzo. en hoe hun vakantie was ofzo.