dode door steekpartij

HEESCH (ANP) - Een 63-jarige vrouw is zaterdagavond in een appartement aan de Schoonstraat in Heesch (Noord-Brabant) door een steekpartij om het leven gekomen. In verband hiermee heeft de politie een 49-jarige vrouw uit Kootwijkerbroek gearresteerd.

Dat maakte de politie zondag bekend. De agenten waren afgekomen op een melding rond half tien van een vechtpartij in de woning. Eenmaal ter plaatse forceerden ze de deur en vonden daar het inmiddels overleden slachtoffer, waarschijnlijk de bewoonster van het appartement.

De verdachte was ook in de woning aanwezig. Zij is aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de dood van de andere vrouw. Wat de relatie tussen beide vrouwen was, wordt onderzocht. De politie heeft een rechercheteam op de zaak gezet.

oke nu ben ik bang ik woon in heesch.
btw ik weet niet of ik dit in het goede onderwerp heb geplaatst.

Sterkte :slightly_smiling_face:. Ik schrok ook even want ik woon helemaal niet ver van Heesch af…

Bij mij in het Dorp is ook 2x een steekpartije geweest met ook 2x een dode, en ik leef ook nog!

Het klinkt volgens mij nu echt of ik in het meest criminele dorp woon van NL, maar dat valt reuze mee. :’)

Culemborg was ook heel erg in het nieuws met Terweijde, maar ik leef ook nog.
Heb in een boerendorpje gewoond, was ook steekpartij geweest…
Het gebeurd overal. Je hoeft echt niet bang te zijn.

hahaha nee dat dacht ik helemaal niet hoor:P

maar in Oss is het wel bekend dat er vaker steekpartijen zijn,
in heesch eigenlijk helemaal niet. naja zal hopelijk maar eenmalig zijn. niet dat ik nooit meer mn huis uit kom ofzo xd.

Inderdaad, het gebeurd overal, en ze hebben die vrouw nu ook gearresteerd. Ik zou ook bang zijn als het bij mij was gebeurd, maar het kon net zo goed ergens anders zijn gebeurd. En waarschijnlijk hadden die 2 vrouwen ruzie ofzo…

succes!!!

-

hoezo sarcasme xd

En daarom vind ik dat iedereen boven de 60 die alleen woont een voorbeeld moet nemen aan die ene vrouw van 75 die oplichters haar huis uit had gejaagd met een antiek chinees zwaard.

Dus nu zitten allen mensen boven de 60 met een antiek chinees zwaard. :’)

huh?
Ik zeg dat ik vind dat dat moet, niet dat iedereen er een heeft.
Of een pistool. Ook leuk. Of pepperspray.

Oh verkeerd begrepen. :’)