Dode alien gevonden in Rusland

‘Dode alien gevonden in Rusland’

IRKOETSK - Op internet is een geheime video van de Russische overheid uitgelekt waarin het stoffelijk overschot van een buitenaards wezen te zien zou zijn.

Het stoffelijk overschot van de gevonden alien
Vorige maand waren zo’n honderd mensen getuige van een groot object dat naar beneden kwam. Binnen enkele uren was een groot team van wetenschappers, militairen en de geheime dienst ter plaatste om de rampplek te bestuderen, zo meldden Russische media.
Ondanks alle maatregelen van de Russische autoriteiten is het filmpje toch uitgelekt. Eerder al zette de Amerikaanse FBI allerlei geheime documenten omtrent buitenaards leven op het internet.

Voor het filmpje waarin je de dode alien ziet ga je naar:

http://www.telegraaf.nl/b…in_Rusland___.html?p=14,2

Geloven jullie hierin? Of denken jullie dat t gewoon een grap of een pop of weet ik het is? Ikzelf denk niet dat aliens bestaan, anders zou er wel veel eerder bewijs zijn gevonden. Maar ik ben benieuwd naar jullie mening!

-------------------------------------------------------------

Dit is vandaag, 19 april, op de telegraaf geplaatst:

Moest JFK dood om interesse in UFO’s?

AMSTERDAM - Werd John F. Kennedy vermoord vanwege zijn interesse in buitenaards leven? Een geheime memo van de Amerikaanse CIA maakt duidelijk dat de omgelegde president tien dagen voor zijn dood om inzage vroeg in UFO-documenten.

Uit een brief geadresseerd aan het hoofd van de CIA vroeg Kennedy tien dagen voor zijn dood om vertrouwelijke documenten over UFO’s en het bestaan van buitenaards leven. De memo is een van de twee brieven aan de Amerikaanse geheime dienst waarin Kennedy om opheldering vraagt, meldden Amerikaanse media.
De interesse van de president in UFO’s en aliens, zo kort voor zijn dood, strookt met complottheorieën over de moord. Verhalen dat Kennedy zou zijn omgelegd uit angst dat hij achter ‘de waarheid’ over het bestaan van aliens kwam, worden bevestigd met het uitlekken van de geheime brieven.

Bron: http://www.telegraaf.nl/b…roeg_om_alien-info__.html

Best creepy vinden jullie niet?

haha.

Mm. ik geloof het allemaal niet zo.

Ik dacht zaterdag ook een dode alien gevonden te hebben… was gewoon mijn buurjongen die knock-out tegen de prullenbak lag.

Nee dus…

Hehe, de Telegraaf.

FUCKING VET ;O
Ik denk wel dat aliens bestaan, er zijn toch gewoon een aantal planeten waar wel leven op is? & ja pfoe ik weet niet of dát echt is, maar het ziet er wel vet uit (:

Ik geloof wel in buitenaards leven, maar niet in aliens.

Het ziet er wel creepy uit zeg haha.

Hmm…ik heb echt geen idee, als het een pop is ziet hij er wel eng uit :stuck_out_tongue:

Dit vind ik best wel eng eigenlijk.

Nee, sorry. Humbug :slightly_smiling_face:

Nee net of dat een alien er werkelijk zo uit ziet als in tekenfilms :’)

http://www.sciencecafeleiden.nl/images/Alien1.png

Ik geloof het niet tenzij ze echt goed bewijs hebben maar dat zullen ze helaas nooit hebben.

Ik heb wel altijd gelooft dat aliens bestaan, maar dan eerder in de vorm van eencellig of iniedergeval heel klein leven en niet zo’n grote wezens. Al is het echt, dat weten ze dan toch wel weer te verbloemen.
En zoals degene boven me zegt, dan is het idd wel érg toevallig dat ze er zo uitzien zoals wij aliens zien.

Telegraaf + Rusland.

'nuff said.

Leuk joh.

Wat een onzin, als er ECHT buitenaards leven op aarde is geland dan was het echt wel schokkend wereldnieuws geweest. De telegraaf neem ik sowieso niet serieus en de kwaliteit van het filmpje/foto is ook heel slecht. En dit is echt zo’n stereotype alien die je in alle films tegenkomt…

Ik sluit niet uit dat er buitenaards leven is hoor, de ruimte is zooo groot!

Het is niet voor niets de Televaag.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

pff nee ik geloof er niet in, dit is gewoon onzin XD