documentaire

http://video.google.com/v…+earthlings&hl=en&view=3#

We zijn allemaal deel van een en dezelfde aarde. Waarom zouden wij als de mens, alleen omdat we dat kúnnen, dieren anders behandelen, zodat wij daar ‘beter’ op worden …??

Ik weet het niet en ik kan ook geen enkele reden bedenken, als jij er wel een hebt zou ik die graag willen horen. Nadat jij dit filmpje bekeken hebt dan.

Wat wil je met dit filmpje bereiken?

Oke :slightly_smiling_face:

Zodat mensen gaan nadenken over wat er allemaal gebeurd met hun lekkere biefstuk of kippen eitje op zondagmorgen.
Of het kan je schelen en je doet er wat aan, of het kan je niets schelen en je wil het niet weten wat er met alle dieren gebeurd, want ‘het verpest je diner’.

Oke, zet het dan even in de beginpost, zodat ze weten wat je hiermee bedoelt, dat is duidelijker!

Edit; goed filmpje, maar ik ben al vegetariër, anders was ik het gelijk geworden.

Ik denk dat dit filmpje wel voor zich spreekt, maar vooruit.

Wie heeft er al gekeken!!?

ik heb hem net gezien… en ik vind het echt afschuwelijk…
Mijn grootste wens op dit moment is dat alle mensen uitsterven.
Want de mens kan je niet veranderen dit zal voor eeuwig blijven gebeuren dat mesnen gebruik maken van deze levende wezens
gatverdamme ik heb hier gewoon geen woorden voor…
En je weet het wel ergens in je achterhoofd maar je wilt er niet aan denken…

En ik ben niet vegetarisch ik geef toe dat ik altijd wel een stukje vlees lust maar na dze docu weet ik het even niet meer…
Het liefst wil ik weg uit deze hel.

ik ga 'm nu kijken

ik wil wel vegetarisch worden, maar een stukje vlees is dan weer zo lekker…

je hoeft je niet gedwongen te voelen vega te worden, maar ik ben het wel en ik heb het geen enkel moment moeilijk gevonden, omdat ik weet waar het vlees vandaan komt, ik heb ook wel eens zon vegeburger geproefd; en da tis dan voor de mensen die eigenlijk beginnersvegetarier zijn, die nog de behoefte aan een ‘hamburger’ hebben ofzo.

die documentaire is echt vreselijk en schokkend! : O
ik ben gelukkig al vegetarisch, maar dit bevestigt het wel ff voor me