Goedemiddag allemaal,
Ik zit in het derdejaar van de film opleiding aan de kunstacademie in Breda.
Momenteel maak ik een documentaire over masturbatie onder vrouwen. Dit klinkt misschien een beetje gek, maar ik vind dat vrouwen er minder over kunnen uiten dan mannen en dat wil ik graag veranderen. Daarvoor ben ik op zoek naar meisjes (het liefst duo’s van twee vriendinnen maar als je geen vriendin hebt die mee wil doen kan je je ook alleen opgeven) die hier over in gesprek willen gaan. Deze gesprekken zullen gefilmd worden en in mijn film gebruikt worden.
Ik wil hierbij benadrukken dat het niet gaat over hoe veel je er over wilt vertellen en dat je ook helemaal zelf mag weten op welke vragen je antwoord geeft.
Voor mijn film is het namelijk interessant dat ik meisjes laat zien die eigenlijk best gesloten zijn of moeite hebben zich er over te uiten, en ook meisjes die er wel openlijk over praten. Als je dus in eerste instantie dacht, bah dat houd ik liever voor mezelf, geef je dan vooral op!
De opnamedagen zullen eind april plaats vinden.
Omdat het een documentaire is wil ik gewoon bij jou thuis op de bank of op je camera filmen.
Ik ben op zoek naar dit soort meisjes:
Vanaf 19 jaar tot ongeveer 25 jaar
Heel terughoudend of heel open (tussen in mag ook)
Heb je misschien een bijzonder verhaal? Dan vind ik dat ook leuk om te horen. Zoals: je hebt nog nooit gemasturbeerd? Je bent er juist verslaafd aan geweest? Dit is geen vereiste
Eigenlijk is dus alleen de leeftijd belangrijk, voor de rest vind ik iedereen interessant!
Interesse? Stuur mij een PB met je naam, kort je motivatie, je leeftijd en je e-mailadres!