Op de voorpagina staat een artikel over Karen gillan, als je bij de reacties kijkt zie je snel dat er toch wel redelijk veel Whovians op dit forum zijn… Dus vandaar dit topic Praat hier over Doctor Who en jullie verwachtingen van het nieuwe seizoen
Er bestaat btw al een Brits tv topic, maar die is flink wat pagina’s afgezakt, daar waren ook wel wat DW fans in te vinden!
Maar ik ben vooral heel benieuwd naar de aflevering van Neil Gaiman, hij is een van mijn favoriete schrijvers, dus tsja
Er is ook al een doctor who topic
Hm oké, topic is wel 4 maanden oud, maar dat maakt niks uit haha. Sinds wanneer is Doctor Who Indie/Hipster trouwens?
Is het niet en nooit geweest? Hoe kom je daarbij?
Dat staat in het andere topic uit januari.
Moet je goed lezen, want daar schrijf ik dat Doctor Who juist NIET indie/hipster is omdat het zo’n mega rage is in de UK (en nu ook wel een beetje in de VS) en het kan trouwens ook niet zo goed indie/hipster zijn aangezien de serie al bezig is (met pauzes haha) sinds 1963.
Maar hier mag dus een slotje op, want er is al een topic.
Oke deze mag wel even geuppt worden, aangezien ik net op internet las dat Elisabeth Sladen dood is (Sara Jane Smith uit doctor who)
Echt omg Ö ÖÖÖÖ