Dochter Robert ten Brink

Hoi Meiden,

Mijn moeder liet me net een foto zien van mij en een vakantie vriendinnetje van vroeger. Ze zei dat dat een dochter van Robert ten Brink is.
Maar ik wil dus even weten wie dat is en hoe oud ze nu is, haha. Op die foto lijkt ze even oud als mij, maar weet iemand hoe de jongste dochter van hem heet, en hoe oud ze is?

Op google staat niet veel over die dochters.
Dankjulliewel !

Volgens mij heeft hij meerdere dochters

Is dat niet Charlotte ten Brink, die ook mee deed aan The Voice?

Hij heeft die Charlotte die deed mee aan popstars en the voice.
Volgens mij heeft z’n jongste dochter Suzanne, die is 15 ofzo?

Volgens mij is zij niet de jongste… maar weet t niet zeker!

Volgens mij is zij niet de jongste.
Hij heeft 5 dochters:

Nina
Emma
Charlotte
Suzanne
Isabel

Maar wie is de jongste?

Wikipedia.

hij heeft iets van 4 dochters dacht ik… wikipedia?

staat niet op wikipedia, heb ik net al voor haar opgezocht (:

Samen hebben ze vijf dochters: Nina, Emma, Charlotte, Isabel en Suzanne. staat op wikipedia
zoek ze op op hyves ofzo? of fotos op google dat je dr herkent ofzo haha

Wiki:
Samen hebben ze vijf dochters: Nina, Emma, Charlotte, Isabel en Suzanne.

Meestal zet je kinderen op volgende van oud naar jong, dan zou bij deze Suzanne dus de jongste zijn… maar er staan geen geboortedata’s bij ofzo.

Dat staat in het blad “Vriendin”, daar heeft hij een column, heb het ff voor je gepakt:
Nina van 27
Emma van 25
Charlotte van 22
Isabel van 19
Suzanne van 14

Nee inderdaad dr staan geen geboortedata’s bij…

Maar als je op hem zoekt, dan staat er toch wel bij hoe z’n dochters heten en wanneer ze geboren zijn?

Ik heb het net opgezocht. Het staat er wel.

Ook wanneer ze geboren zijn? Dan heb ik daaroverheen gekeken (:

We hebben het antwoord nu toch? (: Jeej.

Robert ten Brink is opa
Uitgegeven: 7 december 2009 19:31
Laatst gewijzigd: 7 december 2009 20:25
AMSTERDAM - RTL4-presentator Robert ten Brink is voor de eerste keer grootvader geworden. Zijn oudste dochter Nina beviel zondag van zoon Floris, zo maakte de presentator maandag bekend in het televisieprogramma RTL Boulevard.

© ANP
Ten Brink heeft zelf vijf dochters. Twee maanden geleden was het grootouderschap voor Robert en zijn vrouw Roos nog onwerkelijk.
“Ons jongste kind is 13, dus we zitten nog midden in de kinderen”, legde de 54-jarige Robert uit. “Maar misschien worden we over twee maanden ineens wel heel opa- en oma-achtig.”

DIT WAS IN 2009 DUS DE JONGSTE IS NU 14. MAAR WIE IS HET. HET KAN GEEN NINA ZIJN

dankjullie wel ! haha.

suzanne is het.
dat stond net in die reactie van Foxtrot hoor :stuck_out_tongue:

Die jongste dochter was net een paar dagen ouder of jonger dan mij, dus ze zal nu nog wel 14 zijn.

Edit; Oh we weten het al :'3