Doc Martens, vintage, Zara en Urban Outfitters items!

Ik heb weer eens kastuitruiming gehouden en daar zijn een aantal mooie items uit gekomen.
Alles is nog in goede staat. Het zijn items die niet meer passen bij mijn stijl en daarom verkoop ik ze.

Ik verzend via postNL maar ophalen is ook mogelijk (Breda, of in overleg ergens anders)
de tarieven voor postNL:

Brievenbuspakje: 3,95
pakketpost: 6,95

De verzendkosten zijn voor de koper.

De prijzen van de items zijn richtprijzen. (excl verzendkosten) Je kunt me altijd een ander (redelijk) bod doen als je geïnteresseerd bent in iets.
Ik probeer de comments zoveel mogelijk in de gaten te houden maar als je wilt kun je me ook een pb sturen (deze lees ik waarschijnlijk eerder)

1. Doc Martens

Maat: 39, maar valt als een ruime maat 40
Richtprijs: 60 euro

1. Vintage legerjasje

Maat: M
Richtprijs: 15 euro

1. Vintage giletje

Richtprijs: 5 euro

1. Urban Outfitters backpack

Richtprijs: 15 euro

5. SheInside (SheIn) Kabeltrui VERKOCHT!

Richtprijs: 10 euro

1. Beanies (R) River Island (L) Pieces

Richtprijs: 3 euro per stuk

1. Zara gehaakt bloesje

Richtprijs: 8 euro

up! :upside_down_face:

Heyy!
Heb je misschien een aanfoto van de kabeltrui?
Echt superleuke stijl, als ik het geld had zou ik alles van je gekocht hebben :slightly_smiling_face:

^ Aangezien iemand anders al geïnteresseerd is, heb je een linkje van die kabeltrui? :slightly_smiling_face:

Ahh thanks haha
Ik heb zo snel geen aanfoto maar ik zal er morgen een maken! :slightly_smiling_face:

Ik wist niet zeker of ze hem nog zouden hebben maar ze verkopen hem toch nog wel :stuck_out_tongue:
http://www.shein.com/Apricot-Batwing-Long-Sleeve-Pullovers-Sweater-p-98679-cat-1734.html

Hey! Ik heb je een pb gestuurd ivm nummer 4 (:

Heb je van het tweede jasje een aanfoto? Ik vind hem erg leuk, maar ik heb zelf maat xs en ik twijfel of hij dan niet te oversized wordt.

@ NonSolum & Nowelle

Hier zijn de aanfoto’s!

@ Nowelle, dit is hoe hij bij mij valt (ter referentie, ik heb maat M/38)
Ik denk wel dat hij inderdaad erg oversized zal vallen met maat XS…

Bedankt voor de foto’s! Hoe lang ben je zelf? En zijn de mouwen erg lang? Ik kan ze anders zelf eventueel wel inkorten, want ik vind omgeslagen niet leuk haha.

Ruil je eventueel ook? Ik heb nog heel veel kleding in mijn kast liggen die ik niet draag. Ik ben erg afgevallen, dus ik ik wil wel graag van mijn maat m kleding af.

Ik ben zelf 1,75 en bij mij zijn de mouwen aan de korte kant, daarom sla ik ze vaak om omdat het anders zo’n rare lengte is :stuck_out_tongue:. Op de rechter foto heb ik de mouwen niet omgeslagen, daar kun je zien dat ze wat korter zijn bij mij. En ik doe helaas niet aan ruilen, ik probeer mn kast juist wat leger te krijgen haha

Echt super jammer van de verzendkosten, anders had ik hem graag overgenomen. Toch bedankt voor alle moeite.

Heyy!
Dankjewel voor de aanfoto’s. Ik zou m graag van je overnemen. Hoeveel had je in gedachten inclusief verzendkosten?

Ik stuur je even een pb!

up!