Do or Don't ???

Oké ik heb een probleem, ik heb krullend haar ongeveer zo :

http://i49.tinypic.com/21amj9t.jpg

Misschien nog wat meer krullen maar niet veel meer, en ook ongeveer dezelvde lengte

En ik wil dit :

http://i45.tinypic.com/2ef7s4w.jpg

Ik heb dus van mezelf krullen, ik plaats liever geen foto van mezelf omdat op deze site nog wel meer privé dingen staan, en ben niet zo blij als iemand erachter komt :slightly_smiling_face:
Maar in ieder geval ik heb ongeveer dezelvde gezichtsvorm, zelvde haarkleur, zelvde oogkleur. Mijn enigste probleem is dus : ik heb een stijltang, maar telkens als ik mijn haar 's morgens stijl en ik naar school fiets zitten er op school weer golven in dus:
1, Stijl ik fout? ; ik stijl volgens mij toch gewoon goed
2, gebruik ik een foute stijltang? ; Vidal Sassoon
3, ^^ zoja welke stijltang stijlt goed en zorgt ervoor dat het ook echt blijft zitten, ook als je fietst.

Alvast mega bedankt!!
X

Ik zou het niet doen, want dan moet je elke dag je haren stijlen lijkt me?

Op internet kun je tips vinden om je haar langer stijl te houden. Google het even!

@baanuu Jaa dat doe ik nu ook al ik heb een goed serum ertegen en dat werkt bij mij prima :grinning:

ik heb dus ook hetzelfde probleem ik heb ook erge slag en als ik het stijl is het na school weer krullen, dus ik doe het in een staart als ik fiets, maar omdat je haar dan korter is kun je het niet vast doen. dus als je dan persee stijl wil kan je het nog pernamenten maar dat is slecht voor je haar. dus ik zal het dan niet doen als je elke dag stijl wil.

een vriendin van mij heeft super veel krullen, maar ze draagt ze altijd stijl. Ten eerste heeft ze daarvoor een héle goede stijltang en daarbij heeft ze ook nog een of andere behandeling bij de kapper gedaan. Ik weet niet precies hoe het heet maar het is nieuw en een gezonde manier om je haar “permanent” te stijlen. Het werkt volgens mij een maand ofzo. Maar bij haar zie je echt helemaal geen slag of iets het is echt mooi glanzend stijl… Ze heeft ook ongeveer hetzelfde kapsel als dat jij wilt. Anders moet je dat even googlen :slightly_smiling_face:

als je iedere dag moet stijlen,
dan gaat je haar er toch hardstikke aan?

Ik had een foto van je gezien in zo’n topic, je hebt echt heel erg mooi haar! Ik heb het ook een lange tijd bijna elke dag gestijlt, ik heb een beetje slag en het pluist nogal, maar mn haar is nu echt helemaal dood. Het wordt lelijk door die gespleten haarpunten en dat wordt ook helemaal wit. Je kan het ook wel afwisselend doen, ene keer stijlen en dan weer gewoon krullend laten.
Maar als je het gaat stijlen, doe er dan beschermingsspul in, want je haar gaat er echt aan!

@frikkinlove ; ik heb een goed serum wat goed werkt :wink:

Maar weet een van jullie misschien een HEEL GOED merk stijltang :grinning: ??
X

ligt er maar net aan hoe sterk je haar is, bij sommigen gaat het er aan en bij andere weer niet :wink: ik stijl het ook elke dag gebruik geeneens iets om het te beschermen en het leeft nog en glanst nog hehe en ik stijl al 3 jaar lang elke dag ofzo ;O

Chi, maar wel duur.

Bedankt ^^ ik zal eengaan kijken :grinning:

Ik zou het niet doen, je moet dan elke dag je haar stijlen en daar word je haar niet beter van, en daarnaast, als je een keer geen zin hebt om het te stijlen lijkt je haar nog korter dan op dat plaatje met stijl haar omdat het ophoog krult.

Dat is idd waar ^^ daarom wil ik het misschien ook ietsjes langer :grinning:

de stijltang die je gebruikt wordt niet echt positief benaderd op internet,
chi stijltangen schijnen heel goed te zijn, maar daar moet je wel 150 euro voor neerleggen. zelf vind ik remington superfijne stijltangen hebben, en dat voor 40-70 euro! Maar toch zou ik niet elke dag je haar stijlen…

Ik heb een carmen stijltang die werkt ook erg goed.

Maar je hebt speciale serums die helpen het langer stijl te houden. Wat bij mij ook redelijk werkt om mijn haar helemaal stijl te maken is eerst die straightner van nivea erin te gooien, en dan stijlen. En ik weet niet hoe vaak je over een pluk heengaat, maar ik heb best veel krullen en ik moet dat echt heel vaak. En eerst volledig laten afkoelen voordat je naar buiten gaat.

Ik heb alleen dat als het buiten vochtig is, dat het niet uitmaakt wat ik doe, stijl wordt het dan echt niet!

misschien kan je het ook in de avond stijlen en dan doe je haar na het stijlen in een strakke staart en je zet knipjes in de jaar om de plukjes die zouden kunnen krullen tegen te houden. de volgende ochtend goed kammen (dan is het bij mij nog stijl) en dan opnieuw stijlen en voor school in een staart doen en op school even opnieuw kammen. zo blijft het wel stijl denk ik (’:

Korter haar krult meer, dus zal je beter moeten stijlen,
maar aan de andere kant is korter haar minder lastig en kan je dit in tien minuutjes doen
duss
voordelen en nadelen, maar ik zeg dat je het gewoon moet doen als je het echt wil.

Die rooie met stoom van babyliss is echt goed btw

Als je echt zo haar hebt zoals op het eerste plaatje, zie ik niet in waarom je het zou knippen?
Vind het echt een suuuuuper mooi kapsel!
Maar euh, hmm als je je haar élke dag gaat stijven, denk ik ook niet dat erg gezond is, ookal gebruik je één of ander serum…
Maar misschien dat je je haar permanent kan stijven?