DM drogist

Voor alle ladies die dicht bij de duitse grens wonen; Het DM topic.

Wat is DM?

DM is een drogist in Duitsland die je kunt vergelijken met kruidvat/etos etc.

Waarom verdient juist deze drogist een topic?

Omdat je er verzorgings producten kunt kopen die cheaper zijn dan in Nederland. Zo koop ik vaker een haarverf van Loreal die in Nederland €16,00 -/+ kost en bij de DM heb ik diezelfde haarverf van Loreal voor €5,45 gekocht en heerlijke dove producten voor €2,00! Verder hebben ze een eigen merk, veel voedingsuplimenten, sieraden, make- up (dat is wel te vergelijken met de NL prijs) reismini’s huishoudelijke dingen etc.

Kopen jullie ook vaker spulletjes bij de DM?

^ Verkeerde forum. Sorry. Kan iemand hem verplaatsen naar beauty, health & hair?

Niet alleen de DM is goedkoper maar Duitsland over het algemeen is goedkoper omdat ze niet die belachelijk hoge BTW heffen zoals bij ons en ze minder transportkosten hebben. Merken zoals L’oreal en Maybeline zijn als het goed geproduceerd in Duitsland dus het kost minder om het in het land te houden dan naar een ander land te verschepen.

Anyways ik ga ongeveer 1x in de 3 weken naar de DM voor kleine dingen, vooral deo van Balea eigenmerk en make-up. Duitsland heeft meestal andere collecties, plus ze verkopen P2 wat goedkoop is en fijn.
Gister toevallig twee lippenstiften van P2 summer attack gekocht. De twee linker

Alhoewel ik twijfel over het nut van dit topic, naast de eigen merken is er weinig verschil tussen de producten in NL

ja, ik ga altijd naar dm om beautyspullen te halen
bevoorbeeld deo, krijg je daar voor minder dan 1 euro …
en hun eigenmerk is ook supergoed

In Kroatië hebben ze ook de DM van de zomer maar eens weer een kijkje nemen.

Ik ga wel eens naar de DM als ik in Duitsland ben. Meestal koop ik de LE’s van Essence en Catrice die er niet in Nederland zijn.

Ik hou echt van de DM, woon er zo’n 10/15 minuten rijden vanaf, maar zie het altijd als een uitstapje om daarheen te gaan. Is echt onvoorstelbaar hoe goedkoop je daar de dingen kan krijgen.

Ik koop daar altijd mijn maybeline mascara en die is bijna de helft goedkoper, en ook lippenstiften van L’oréal haal ik er altijd voor de helft van de prijs :slightly_smiling_face:

Dm is echt zo fijn, alles van het ‘huismerk’ is ook echt heel fijn en kost maar 0,50 cent ofzo :’) en ik koop er bijna altijd m’n make-up want dat scheelt zo ook 5euro, en ze hebben andere LE’s van catrice/essence

Ik ging eerst ook altijd naar de DM, totdat ik erachter kwam dat de Rossmann in Duitsland nóg goedkoper is ! (Ja, het is mogelijk!)
Misschien ook een tip? :slight_smile:

Ik doe er altijd mijn inkopen voor minimaal een maand, gemiddeld voor 2 maanden. Best belachelijk dat het hier in Nederland zo duur is voor hetzelfde merk.

Ik ga morgen heen! Ben van plan om een dagcreme te gaan aanschaffen. Het liefst een natuurlijke met UV filters. En iets om mijn puistjes weg te halen ofzo. Iemand hier onlangs nog geweest en tips heeft?