DM drogist Duitsland

Ik wil binnenkort eens naar de DM drogist in Duitsland, wat zijn echte aanraders? :slightly_smiling_face:

Ik hou echt van de DM, vooral van de producten van Balea en Bebe, die zijn echt goed. :upside_down_face:

de dm is zooooo awesome! voor 5 euro kan je een hele gezict verzorgings set kopen van balea! en de geurkaarsen zijn zoo ontzettend lekker!

Zo’n poeder, zodat je gezicht niet meer glimt. Ben de naam vergeten, maar hij is groen/blauw ! Echt zooooo fijn

Edit: P2 ! Weet het weer door de reactie onder me :grinning:

Het huismerk dat ze daar hebben (althans, geloof dat het hun huismerk is) Balea en dan douchegels en shampoo etc en bij de make-up P2, Manhattan. :grinning: En de gezichtsmaskers daar zijn ook fijn! Geloof dat die 0,49 cent zijn.

De nagellakjes van P2 zijn ook heel mooi! :slightly_smiling_face:

Balea!
Oh en maybelline make-up en al die andere merken (ook haarkleuring enzo) zijn vaak minstens de helft goedkoper.

Oh en als je into gezond eten enzo bent, ze hebben super veel spelt-producten daar, echt van alles is een spelt-versie, alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Sowieso de producten zijn in Duitsland veel goedkoper dan bij een Etos oid, het kans soms meer dan €10,- schelen. Dus als je bepaalde producten fijn vind moet je dat zeker in slaan.

haha best grappig, ik wist dus helemaal niet dat het zoveel scheelde. Ik was in februari in duitsland bij de real, en toen kocht ik van schwarzkopf een haarspray, wat inderdaad echt heel goedkoop was in vergelijking met hier!

Alle drogisterij producten zijn daar goedkoper, soms veel soms wat minder. Vooral haarkleuring kan soms wel 10 euro schelen. Ook de p2 illuminatie foundation vind ik heel fijn. Ik ga tegenwoordig amper naar het kruidvat maar gewoon elke maand even naar duitsland naar de dm, nu woon ik wel dicht bij de grens dus dat zou wel een voordeel zijn.

Balea heeft fijne deo’s, douchegels en conditoners.
Ook zijn de A-merken daar gewoon stukken goedkoper.