djeez, ik vind 't lastig enz.

Ik heb 'n crush op 'n jongen uit m’n klas en ik praat wel vaker met 'm en hij is ook wel lief & aardig tegen me. Maar het probleem is dat ik echt niet kan snappen of ie me wel leuk vind of niet, omdat ie tegen iedereen wel aardig is. Hij is heel sociaal & populair, en hij is ook nog eens ontzettend knap. :blush: En gister liet ie me spontaan twee kinderfoto’s van 'm zien en die waren echt adorable. En hij zei een tijdje terug toen we het over de klassenfoto hadden, dat ik er nog als beste op stond. Maar omdat al die populaire meisjes enz ook altijd met 'm omgaan word ik daar echt onzeker van. Dus ik ben vrij radeloos, en ik weet niet of jullie er iets mee kunnen, maar het voelt wel goed om het allemaal op te kunnen schrijven. (:

X

jaa, dat heb ik dus ook! Maar ik ben ook heel onzeker, dus ik wil het niet snel geloven dat iemand mij echt leuk vind. Ik vind het nogal dom om hier te gaan zeggen wat jij moet doen, want zelf heb ik een topic en ik weet het ook niet. Dus dan wil ik ook niet de betweter uit gaan hangen :grin:
maar ik wil wil je wel heel veel succes wensen hahaa

en, het is toch al een goed begin! ?

Begin een beetje subtiel met hem te flirten en kijk hoe hij erop reageert (:

(Oogcontact maken, lachen, hem soms ‘per ongeluk’ aanraken etc.)

ja maar je moet wel beseffen, jongens die ‘populair’ zijn, gaan nooit echt in op een serieuze ‘relatie’. ze doen dat meestal om een beetje stoer te doen en daardoor zou je heel snel gekwetst kunnen worden.
ik heb het zelf ook heel vaak meegemaakt. en vooral mensen van je school die bij ‘de populaire’ horen, laat ik links liggen. er zijn genoeg leuke aardige knappe lieve en schattige jongens die niet populair zijn.
als ik jou was zou ik hem links laten liggen. ookal is hij zo leuk, ik weet niet. mijn gevoel zegt dat dat beter is.
kijk maar wat je er mee doet :wink:

Dat hoeft ook niet altijd zo te zijn hoor. Ook een lieve niet zo populaire jongen kan je kwetsen…

ja dat is waar, maaar ik spreek uit ervaring, jongens die ‘populair’ zijn, doen zulke dingen sneller, omdat ze er meestal niet serieus op in gaan. En ja ik ken ook genoeg ‘normale’ jongens die kwetsen,

nou wordt het echt raar met dat ‘populair en normaal’ :stuck_out_tongue: sorry

ja, ik weet niet wat je voor beeld in je hoofd hebt bij populair he. (:
hij is heel lief, maar hij is van een tweeling en superveel kinderen kennen 'm enz.
het is niet zo dat ie zich echt zo stoer gedraagd ofzo. :smiling_face_with_three_hearts:

-

ja okee, maar bij ons op school zijn alleen maar van die sukkels, die denken dat ze stoer zijn als ze 3 meisjes in een week hebben,
maar als dat bij jou niet is,
ga ervoor :grinning: of iig, doe rustig aan maar doe elke keer verder een stap in zun richting. en kijk of het iets word :slightly_smiling_face: