DIY's voor fotografie

^
dat is eigenlijk niet veel meer dan een mooie egaale achtergrond (denk ik, nooit in verdiept)

ja zou best kunnen ja hij is nmlk ook voor film

een upje op deze vroege morgen

http://camera-talk.net/?p=510

ik snap deze niet, kan iemand me uitleggen in het nederlands hoe ik dit voor elkaar ga krijgen?

A large aperture lens (Canon 50mm f1.8 is used here)
A sheet of black paper

Cut and shape the sheet of black paper so that it fits over your lens like the picture above.
In the middle of the filter, cut out your Bokeh shape.  In this example a heart is used. Look through the viewfinder to figure out how big the shape should be. On the 50mm lens @ F1.8 a 15mm, the heart gives a metering value equal to F3.2, so it can probably be a little bigger.
Set your aperture to its lowest setting.

[i]grofe vertaling:
je hebt nodig, een lens
zwart papier

knip het papier zodat hij precies sop de lens past
in het midden knip je een bokeh figuurtje
zet je sluitertijd op het langzaamst
[/i]

oke dat is wel heel grof maar volgens mij precies genoeg om het te snappen :slightly_smiling_face:

oh en je moet tijdens het maken van de foto bewegen

THANKS!!

upppp

dit is leuk…

jeuj omdat ik me verveel ga ik iets proberen te maken :grin:

^
wat ga je maken? :grinning:

geen idee, ik m oest weer gaan want mijn oma kwam xd

hoe heb jij die gorilla poot gemaakt ?

-

uhh,
eerst een goed passende schroef zoeken daaraan ijzerdraad vastmaken, alles stevig in tapen,
(daarna heb ik aan de bovenkant van de ijzerdraadjes nog spijkers gemaakt voor de stevigheid :stuck_out_tongue: )

oke dankje weeell (: ik ga iets heeel origineels maken voor mijn camera, alleen even denken wat ik nodig zou hebben voor mijn camera … :stuck_out_tongue:

mennn ik heb echt een geheugen van een pinguin zeg. ik weet gewoon helemaal niks.

wat wil je ong gaan maken dan??

upiee

naja ik ben gewoon vaahgeid bezig, ik ben nu nog steeds aan het denkenwat ik zal gaan maken, maar ik koop wel gwoon zo een ding bij de action :stuck_out_tongue:

haha, bij mij hadden ze die niet meer :frowning_face: