DIY: xLausa op youtube

/

Echt super jou dingen!!! en idd het hoeft niet duur te zijn om het mooi te maken=]

Je nieuwe filmpje is ook erg leuk alleen heb ik geen krijtjes… maar heb wel fimo

Echt superleuk. Heb je dat ook allemaal zelf bedacht?

Ik heb ooit geprobeerd die vintage ketting te maken, maar ik had slechte klei. Dus dat was echt een flop :grinning_face_with_smiling_eyes:

‘blauw’ is zo mooi!

echt heel leuk!

Oh jou ken ik al van youtube!
Ik kwam een keer een filmpje van jouw tegen op een blog, over hoe je een vintage ketting maakt .Die heb ik zelf ook nagedaan :grin:

Heel erg mooi :slightly_smiling_face: Vooral Blauw.

up, jij hebt echt een gave.

heb net het filmpje gekeken ik vond er niks aan… :ok_woman:

Nee echt waar hij is prachtig:O ik wou dat ik dat kon hij is echt super mooi :zipper_mouth_face:

echt supergave filmpjes! ook leuk in elkaar gezet trouwens. ik vind blue de mooiste

Ahw dankjewel allemaal!
Zoveel goede reacties zijn echt een duwtje in de rug. Ik krijg meteen zin om nieuwe filmpjes te maken!

@superlisanne:
Ik heb die vintage ketting ooit met klei van de Action gemaakt. Het is moeilijker, maar het lukt! Je moet gewoon alles grover maken en niet die vlecht maken om er later op te leggen. Alsje kijkt op het einde van het filmpje ‘vintage necklace’ zie je hem ook naast die met fimo klei. Blijven proberen dus!

@Juul_:
Die krijtjes komen uit de Action. Was iets meer dan 1 euro geloof ik voor een hele doos.

@yrlaaa:
Super! :grinning:
Jah, ik laat die filmpjes wel op veel fora achter, mr alleen als het echt mag. Ik zou het ook jammer vinden als ik filmpjes zou maken terwijl er niemand weet van heeft en er nooit naar kijkt. Is een beetje zonde…
OOoh, hoe ging het maken van de vintage ketting? :slightly_smiling_face:

@IMINLOVEWITHNY:
Wauw, bedankt!
/bloos bloos.

oke nou ik ga toch zo naar de action =] dus speur ik wel even naar die krijtjes dankje!! en blijf zo door gaan ik vind jou DIY echt super!! en je Drawings ook!

Laat me weten of je ze gevonden hebt. :slightly_smiling_face:.

Een nieuw filmpje is in de maak, heb het vandaag gefilmd en zal zo beginnen met het editen. Ik zal al één dingetje verklappen: ‘Uil’.

P:.

Update!

http://i45.tinypic.com/282011i.png

Glimmend uiltje.

Reageer, ik wil weten wat jullie ervan vinden.
:slightly_smiling_face:

Leuk! Ik houd van uilen <333

zitten leuke dingen tussen! :grinning:

Oooh!
Dankjewel hoor!
Lief lief!

Update!
Nieuw filmpje waar ik in teken en inkleur.

http://i45.tinypic.com/282011i.png

Goudvis op aarde.