DIY website's / blogs

Sinds ik samenwoon met mijn vriend vind ik het leuk om op internet inspiratie op te doen naar leuke Do It Yourself decoraties voor in en om het huis. Daarom ben ik twee dagen geleden een instagram account gaan aanmaken waar ik deze ideetjes dan op verder deel.

Ik weet niet of ik hiervoor reclame mag maken in deze post, zo niet dan verwijder ik dit weer maar als je ernaar benieuwd ben kan je op insta zoeken naar: diy_homedeco

Maar ik ben benieuwd of andere ook een eigen site / blog of iets hebben of volgen waar leuke DIY artikelen op staan.
Leuk om hier een officiƫle topic van te maken?

Ik ben benieuwd! X

Hey! ik kijk vanavond zeker eens op je instagram :slightly_smiling_face: ik heb zelf een blog maar heb niet zo veel tijd om er regelmatig een nieuwe post op te zetten en ben zeker van plan om er DIY artikelen op te plaatsen. Mijn blogadres is: thatssofresh.wordpress.com
liefs x

Je mag geen reclame maken voor je eigen site dus die zul je wel moeten halen. Je mag die wel hier plaatsen: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/post-je-siteblog-topic-lees-eerst-de-beginpost-291473.0.html