DIY, Slaapkamer pimpen?

Wij gaan deze zomer dus niet op vakantie, en daarom mag ik dus mijn kamer veranderen. (:
Ik mag alleen geen andere meubels, maar ik heb een stomme serie die ik al sinds groep 4 heb ofzo? :S
Ik mag ze wel spuiten, en ik mag alles veranderen, verder.
Hebben jullie leuke ideeën? (:

xx.

Dit is m’n kamer nu ingedeeld::

http://i37.tinypic.com/208h0s6.png

Even denken hoor, ga je je behang ook veranderen? :grinning:

ehmm… leuke kleuren op de muren? En dan je meubels in een bijpassende kleur verven. Zelf vind ik een pastel tint mooi voor op meubels (pastel tint van de kleur die je op de muur doet) of zwarte of witte meubels. Of weet je wat ook gaaf is? Als je een bureau met laden hebt, dat je bijv. de buitenkant van het bureau zwart (of wit) maakt en dan de binnenkant van de lades een knallende kleur :stuck_out_tongue:

en misschien lekker schuiven met de meubels totdat je een leuk ingerichte kamer krijgt? Misschien het bed op de plek van de boekenkast en dan met de voetenkant naar de deur gericht. (goed voor Feng Shui) En dan je kast op de plek van de kaptafel en slaapbankje? (en dan de andere meubels ook verschuiven :stuck_out_tongue:)

Weet niet wat jouw stijl is, maar dit zijn ideetjes :stuck_out_tongue: Sorry als ze totaal waardeloos zijn XD

M’n meubels kunnen niet geverfd worden. Kom ik net achter, echt kut :C

je kunt een muur behangen met een patroon, en dan de rest van de muren
met een kleur schilderen die bij het patroon past. en dan je meubels verven met de andere kleur? of gewoon accesoires kopen die dan die kleur hebben en je meubels wit verven?
(ik weet niet als er wat aan hebt :slightly_smiling_face:)

^^

is het mogelijk dat je je kaptafel en bureau in 1 maakt? scheelt een hoop ruimte denk ik. misschien kan je je bed onder je ramen zetten?

ik zou persoonlijk kiezen voor een houten vloer, beige/creme muren en bruine gordijnen. dit is namelijk erg rustig en dat vind ik fijn.
maar je moet het natuurlijk zelf weten =)

welke kleur zijn je meubels dan?

kun je misschien foto’s maken?
is het misschien iets handiger te snappen.

heb zelf ook m’n kamer verandert, van knalroze met paars naar wit met appeltjes groen en baby roze, het geeft een heel fris gevoel. zelf heb ik om m’n bank een nieuwe hoes gedaan en er leuke kussentjes opgelegd.
ben ook nog even naar de action geweest om leuke spulletjes te kopen, das altijd wel betaalbaar. suc6!