DIY sieraden plank

Haai!

Ik kreeg laatst een ingeving, (ja het bestaat al) maar ik vond het zo leuk! en het was handig voor mij om eindelijk eens mijn sieraden op te bergen. Want ja, daar ben ik echt een ramp mee!

Het is goedkoop en easy!

Wat heb je nodig?
Oude of nieuwe kastknoppen. (Je hebt hele leuke bij de Xenos!)
Een (gekleurde) plank.
Verf (Als de plank nog niet een kleur heeft)
Een haak om je plank op te hangen.
Boormachine of een stevige hand voor de gaten (:

Stap 1:
Verf je plank. En organiseer de knoppen, waar wil ik wat hebben? (Ik heb nu nog 2 knoppen erop zitten, er komen er nog 2 bij later) VOORBEELD.

Stap 2:

Boor gaten achterin de plank voor de haak, om hem vervolgens daar aan, aan de muur te hangen. VOORBEELD.

Stap 3:
Boor gaten in de plank voor de kastknoppen, op de plek waar jij ze wilt hebben (Let op: Met kettingen is het niet handig als je ze onder elkaar plaatst!) VOORBEELD.

Stap 4:

Draai je knoppen erin, en hang de plank op (:
Tadaaaa. klaar. VOORBEELD.

Resultaat:

http://94.100.118.97/1430800001-1430850000/1430849401-1430849500/1430849429_6_PF4G_1.jpeg

oh fail, sommige foto’s zijn niet goed gedraaid :blush:

echt leuk! :grin:

Thanks<3

Dit is eens weer wat anders, haha. Leuk gedaan.:slightly_smiling_face:

leuk!!

Haha dankje<3

Upje

Leuk!
Ik heb er tijdje terug ook 1 gemaakt, maar dan met haakjes en spijkers enzo. Foto staat in me shoplog voor als je benieuwd bent!

Leeuk!
en ook met dat patroontje :grinning:

up :3

Als ik op mezelf ga wonen (Ik hoop heel snel, ja ik weet de voor en nadelen ervan.) dan neem ik ook zo’n plank, maar dan wat lichter, en iets anders. deze was meer om uit te proberen, en het is een handige uitkomst voor mijn sieraden.

Sorry 4 dubbelpost (Mod verwijder even het “Up :3” berichtje :blush:

Om oorbellen etc op te kunnen bergen, kun je er ook een bakje/mandje aan timmeren! (:

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/6/241658.png

Dat is best nog eens een goed idee! Zodra ik aan mn beauty kamer ga beginnen ga ik dit onthouden!

Leeuk! -^.^-

Heel leuk en handig!