Diy schoolspullen

Ik weet dat de meesten nog totaal niet aan schooldenken, maar ik hou ervan om creatief te zijn, en dat dus ook met mijn school spullen ! Zelf potloden versieren, boekenkaft maken enzovoort. Ik heb gezocht of zo’n topic al bestond, maar ik kon niks vinden. Het kan zijn dat het al bestaat, maar hier kun je je tips delen en je zelfgemaakte schoolspullen. Ik kan mijn fotos er niet opzetten, het lukt niet. Maar ik zal het even omschrijven; ik heb mijn potlood+rekenmachine beplakt met washi tape :heart: Mijn kaftpapier ga ik beplakken met foto’s en quotes . Deel hier jullie inspiratie/creatie

Ik had fotocollages gemaakt op mijn schriften van afgelopen jaar.
Ga ik volgend jaar ook doen denk ik.

Ik hou zelf ook van schoolspullen versieren hoor haha. Vanmiddag ga ik naar de stad om een agenda, kaftpapier etc. te kopen. Ik heb alleen slechte ervaringen met potloden en washi tape. Als ik dan moet slijpen, slijpt de washi tape niet goed mee omdat deze te plakkerig is, en dan ziet het er heel lelijk uit en krijg ik het er niet meer vanaf… Leuke ideetjes trouwens.

Ik heb een note blok en die vind ik nogal saai, wat ik heb gedaan ik heb een leuk printje uitgezocht en een blanko blaadje maar met een kleurtje. Eerst heb ik heb blanko blaadje opgeplakt(op de cover) en daarna heb ik aan de bovenkant heb ik het printje geplakt, ziet er zoveel beter uit als eerst.

Hier zijn al heel veel topics over :wink:

http://forum.girlscene.nl/forum/school/schoolspullen-pimpen-98381.0.html