DIY - Room

hellooo,
ik heb verschillende site’s waar je voor (bijna) geen geld foto’s kan bestellen. ik zou het leuk vinden om hier mijn kamer mee op te vrolijken, ik ben van plan zo’n 100 foto’s te gaan bestellen. voor al die foto’s lijstjes is me te duur. iemand misschien leuke tips of inspiratie foto’s hiervoor?
kussss.

Maak een woord/zin van alle woorden bij elkaar geplakt,
maak er een collage van,

http://img6.imageshack.us/img6/9715/fotowand.jpg

leuk idee, thankss, hoe kom je aan deze foto;s als ik vragen mag?

Google haha! Gewoon intypen; fotomuur hartjes

In de kringloopwinkel kan je een hoop leuke lijstjes vinden voor amper wat.

Je kan inderdaad bij de kringloopwinkel of Hema/Action/Ikea redelijk goedkoop fotolijstjes halen! Plus dan heb je ook iets leuks en makkelijks te vragen voor je verjaardag of een andere gelegenheid zoals kerst/sinterklaas. (: Als je dan gewoon fotolijstjes vraagt aan een aantal mensen, heb je grote kans dat iedereen met wat anders aan komt zetten en dan zijn het ook nog eens kadootjes met een herinnering. ^^

Als je echt crea bent kan je ze uiteraard ook zelf proberen te maken. Het hoeft dan niet eens een volwaardig lijstje te zijn, maar een leuke rand/border van papier met een vrolijk patroontje om je foto’s is ook al erg tof! Simpele fotolijstjes kan je zelf eenvoudig opleuken met stickers, verf of andere frutsels. Vind zelf de hawaii-bloemenslingers altijd erg leuk om vanalles mee te versieren. :9

Ik heb zelf ooit een grote muur gemaakt met foto’s en ook knipsels uit tijdschriften zoals Fancy/Happinez/Flow/Yes! en bijvoorbeeld met losse letters leuke teksten gemaakt. Het werd daardoor eigenlijk een soort reusachtige collage. Ik had weinig foto’s van mezelf of vriendinnen dus ik gebruikte vooral leuke feel-good plaatjes, maar als je wel 100 foto’s hebt kan je die natuurlijk gewoon in de collage verwerken.

Ik ben inmiddels verhuisd dus de muur is een beetje dood, maar ik zal kijken of ik misschien nog ergens een foto heb!

welke site?
hehe…
weet iemand hoe je aan polaroids komt of heb je dan echt zo’n camera nodig

Echte polaroid foto’s betekent natuurlijk dat je echt zo’n camera nodig hebt.
Maar je kan het ook zo doen: http://rookiemag.com/2012/09/diy-polaroid-hanger/

Polaroidcamera’s zijn echt heel duur, dus je kan dan beter via een omweg hetzelfde effect krijgen, inderdaad. (:

dat is echt ontzettend leuk!! (: hoe heb jij toen de knipsels opgehangen? ik doe namelijk ook zoiets met plakband alleen laat dat bij mij na een tijdje los…