DIY open toe panty

Hoii lieve allemaal, :slightly_smiling_face:

Ik zat met een probleem want morgen is het oud op nieuw, ik had een te leuk jurkje van de zara ( Zo’n witte met allemaal rozen met een zwart lintje eromheen) En ik had hele mooie zwarte open toe pumps bij de h&m gescoord. Ze zitten heerlijk, ze staan heel mooi bij het jurkje, maar ik was een ding vergeten! Je raadt het al, de panty! Dat ziet verre van charmant uit als die eronderuit komt gepiept. Dus nu dacht ik laat ik gewoon eens proberen om het pantystukje bij de tenen eraf te knippen, het zal toch wel niet werken, maar wie weet. En rara, het werkt! Echt het blijft mooi zitten, je kunt je nagels een leuk kleurtje lakken als je wilt en je kan toch panty’s aan aangezien het vriest buiten. Kies wel een kleur die dicht bij je huidskleur ligt (anders ziet het natuurlijk een beetje gek uit als je bruine benen hebt en witte tenen) en knip de eerste keer een klein stukje eraf, je kunt altijd nog een stukje extra eraf knippen) Nu is het nog steeds niet warm, of je nu een panty met of zonder open toe aandoet, maargoed, als je een feestje hebt en je wilt alleen met het vuurwerk even naar buiten, dan is dit misschien een goeie tip! Hopelijk hebben jullie er iets aan! En natuurlijk wens ik jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en een ontzettend mooi, warm gelukkig gezond en liefdevol 2011!

Liefs mij

Ik heb niet van die schoenen maar toch bedankt!

dat wisten we in 2004 al?

nou zeg, ze geeft mensen alleen maar een tip! gelijk weer zo´n sarcastische reactie erbij.
Ik heb ook niet van die schoenen, haha. maar wel handig!

handig, maar gaat ie dan niet ‘ladderen’ aan de voorkant? ik kon even geen ander werkwoord vinden. :stuck_out_tongue:

ik trek mijn panty bij mijn tenen altijd wat aan en vouw dat ‘donkere’ randje onder mijn tenen. Dan zie je ook bijna niet dat je een panty aan hebt :slightly_smiling_face:! Én je zie je gelakte nageltjes ook!

moet je gewoon erover heen gaan naaien aan het uiteinde denk ik zo :slightly_smiling_face:

doorzichtige nagellak :stuck_out_tongue:

Dankjewel! Ik had vorige week maar gewoon geen panty aangedaan XD Echt koud was het toen, zo door die sneeuw, haha!