DIY met afval!

Haaai dames,

Als het goed is, is er nog geen topic dat hierover gaat.(heb ik iig niet gevonden)
Maar de bedoeling van dit topic is dat je hier leuke DIY inzet alleen dan die je kunt maken van afval!
Dus bijvoorbeeld; een etui van een pak drinken.(Stond een keer hier op girlscene!)

Leef je uit!

first up

second up

Yeaah van een melkpak kun je een portomonnee maken en helemaal stylish maken… google maar even!

Van een vuilniszak een jurk maken, zie Kesha.

Oh je kunt van die snoep-cellofaantjes ( jeweet plasticjes) vanallllles maken.
Byv van die van Wynballen Napoleon kun je zwarte dingen mee beplakken.

Ziet er mooi uit, zwart en rood.

Kleding maken :wink:
Als je voorbeelden wil moet je maar even mailen.

Hier wacht, even een foto, sommige zijn heel simpel maar er zaten ook hele mooie bij.
Zelf had ik een jurk van plastic tassen gemaakt, met een hoed van koffie filters en een tas van chips zakken. De jurk zat een sluier aan vast, een soort, bal/trouwjurk.
Zelf was ik er wel tevreden mee, in iedergeval is het erg leuk om te doen!

http://www.regenboog-lemelerveld.nl/beheer/upload/albums/1099/pics/I640_IMG_7205.jpg

Up

Ik heb een keer met plastic afval een engeltje gemaakt. Ik zal er wel een foto van maken als ik tijd heb.

dus gewoon recyclen :’)
(klinkt beter dan afval xD)

ik had ooit eens een afvalmonster gemaakt bij CKV op school, de basis van papiermaché en kippengaas en verder beplakt met snoeppapiertjes, stuk tijdschrift, bakjes van fruit, theezakjes
ik kreeg er een 8 voor ^^

en verder weer wat meer ontopic: ooit eens een portemonnee van een frisdrankpak gemaakt :grinning:

pfoe ik ben heel hard aan het denken maar nogal inspiratieloos op het moment haha! zodra ik iets weet post ik het meteen :grin:

Why Choose Our Christian Louboutin Shoes
+ We offer Free Shipping to all over the world.
+ All the Christian Louboutin shoes have been worked by a craftsman and finished by hand.
+ All the materials are through the careful selection.
+ Every elegant shoe is one of masterpiece from Christian Louboutin.
+ All shoes are brand new come with Christian Louboutin original box,shoes bag and tissue

paper.
+ Guarantee fast ship.
heelsvogue.com

ohh ik weet alweer iets!

ik heb een paar jaar geleden schoenendozen verzameld, die heb ik geverfd en beplakt met allerlei plaatjes, opgestapeld en dan heb je leuke opberg doosjes voor kleine spulletjes zoals bureadingetjes en make-up enzo!

of je kan er natuurlijk met stiften op tekenen en schrijven zodat je kan sorteren wat in welke doos hoort, en op de rand van de deksel of daaronder schattige linten enzo plakken : D

en ik heb laatst een kastje die van hout is waar geen verf op zat, gespoten met lichtblauwe verf en dat weer lichtjes geschuurd zodat het heel oud lijkt zegmaar, en vanmiddag ga ik daar op de randen/laatjes (moet nog even kijken wat het leukste is) ouderwetse coca-cola plaatjes op plakken die ik nog had liggen n__n als ie klaar is stuur ik wel een foto!

heeee waarom post niemand iets? :frowning_face:

up

Ja dat vind ik ook jammer ;p
zelf weet ik niks maar ik wacht vol spanning op ideeën van anderen ;3 leuk topic

upjeee

Niemand meer ideeën? Up!

-dubbelpost-