DIY Leren armband.

Hey,

Ik wil die armband met bedeltjes gaan maken van DIY, maar ik heb geen idee waar je die leren touwen zeg maar kan halen, jullie een idee?
Want lykt me stug dat ze dat in een hobbywinkel verkopen, ofwel?

Ik heb geen idee, ik wil hem zelf ook gaan maken…
Dus upje voor jou!!

Jawel hoor, die hebben ze gewoon in hobbywinkels en sieradenwinkels.

Leer is wel goed stug om dat als materiaal te gebruiken. :slightly_smiling_face:

Kijk anders bij de Wibra, Action en anders hobbywinkeltjes :wink:.

Ik ga binnekort wel even kijken, bij action in ieder geval niet want daar was ik vandaag. En daar zag ik het niet, haha.

bij hobbywinkels hebben ze dat wel hoor :slightly_smiling_face:

Ik heb daar gewoon normale wat bredere touwtjes voor gebruikt :slightly_smiling_face:
ziet best leuk uit!

Als het goed is verkopen ze dat gewoon in hobbywinkels en sieradenwinkels per meter. ik maak zelf sieraden en koop o.a deze touwtjes via internet bij www.lamaisondelaperle.nl, hier hebben er ook echt leerkoord, maar een hobbywinkel als pipoos heeft ze vast ook.

ik had nog een leren touwtje en ik heb ook nog gewone wol gebruikt. is ook superleuk!

ik zag het bij de bijou brigitte :grinning:

xx

ik wil ook zo’n armband gaan maken, alleen moet nog dat leer eerst gaan halen enzo.

wat een handige site!

ik heb net het een en ander op die site bestelt en het is niet eens zo heel duur !

ik ben ook vanplan om het strakjes te doen.

Weet je toevallig van welk materiaal de koordjes op die site gemaakt zijn? Van suede? Ik kan het namelijk nergens vinden.

Ik wil er ook graag een maken, lijkt me leuk om te doen.
Maar ik krijg nog twee wrap bracelets van Disney voor mn verjaardag^^

Ik heb geen idee, maar anders moet je de eigenaresse van de site even mailen Wanda, info@lamaisondelaperle.nl

ik heb 3 meter van de zwarte, witte en bruine veters genomen, volgens mij is dat suede.

http://www.lamaisondelaperle.nl/toonitemdetail.php?id=1060

Ik vind dat niet mooi, maar goed. Ik weet zeker dat ze dat wel hebben in hobbywinkels hoor.

Ik heb bij Pipoos gekeken in Zwolle en daar hadden ze het niet…
Weet iemand een andere winkel in de beurt van Zwolle ofzo? action heeft het ook niet…

In kampen in de Hobbywinkel hebben ze het wel.