DIY; Koninginnedag shirt

Een leuk shirtje op Koninginnedag mag natuurlijk niet ontbreken. Ik zag laatst een plaatje van Beatrix met een afro. Maar kon hem niet meer vinden. Besloot er zelf een te gaan photophoppen. Hier dus het resultaat. Je kan nu dus je eigen Koninginnedag shirt maken. Hoop dat iemand ze gaat gebruiken! Oh, spiegel het plaatje even voor je ze gaat printen op transfer papier, want anders lijkt ze niet op beatrix! Om het Urban een beetje te benadrukken zou ik een goedkoop wit shirt kopen (gewoon zo’n standaart wit shirt, bij de zeeman ofzo) Één of twee maten groter dan je normaal hebt en daar de hals uitknippen. Eventueel omstikken (Zodat het niet gaat rafelen). KLIK HIER VOOR HET PLAATJE als je het niet snapt! Een gewoon standaart H&M shirtje kan natuurlijk ook. Als je er een hebt gemaakt, natuurlijk een foto posten. Wil je andere kleuren, of iets speciaals. Post maar even!

http://i31.tinypic.com/2hyv68z.png

KLIK HIER VOOR DEZE IN GROTER FORMAAT!

KLIK HIER VOOR DEZE IN GROTER FORMAAT EN SPIEGELBEELD! (deze hoef je niet meer te spiegelen en zou ik gebruiken voor het afdrukken!)

Haha, vet grappig!

whahaha, die is cool :stuck_out_tongue:

up

hahahaha vet

ze heeft eigelijk vette rimpels

Ah stoer (:

hahaha cool!
Ik denk wel dat ik het ga doen moet alleen ff kijken of ik naar de winkel kan morgen :stuck_out_tongue:

ik vandaag naar de hema, transfer papier halen. IS HET OP! :l
dus morgen naar de hema in noordwijk en kijk of daar papier is en dan de t-shirts maken :grinning:
me vriendin had nog een idee om allerlij dingen in het haar te doen, zoals speldjes, knoopjes, strikjes… en er onder dan Crea Beatrix te zetten… :slightly_smiling_face:

hee noordwijk!
Daar woon ik ook vlakbij! xD (Leiden)

Zou het nog wel doen, als m’n printerinkt niet op was. Zwart/wit word zelfs lelijk.

Lol gedaan!

keivet man! :stuck_out_tongue:

Cool ik heb hem af! Zal er na koninginnedag een foto van maken!

Hahahah zo vet! Wat een lelijk wijf is het eigenlijk :flushed:

Niet na koninginnedag een foto posten, gewoon vandaag nog :wink:

gemaakt! :grinning:
ik lijk alleen zwanger op deze foto, en het is cam kwaliteit :slightly_smiling_face:

http://img216.imageshack.us/img216/3866/afbeelding007si7.jpg

Whahaa egt gaaaff 8’D

haha lig helemaal plat van die foto zeg…[sorry btj melig]
echt leuk idee!
Ik heb alleen al een outfit, en het is beetje laat om dat nu nog te gaan maken, over een paar uur namelijk al PARTYEN, hihi
Iedereen fijne koninginnedag!

Up!
Super leuk idee!