DIY ''goedmaak-kaart'' voor m'n vriend

Ik wil graag een kaart voor mijn vriend maken : )
Het gaat al een tijdje niet erg lekker met ons en om even een lief gebaar te doen,
wil ik graag een kaart maken( misschien met een foto van ons oid?) en daar een lieve, persoonlijke
tekst in schrijven.

Ik wilde vragen of jullie misschien wat leuke ideeën hebben voor het ontwerp of hoe ik het het beste kan maken, wat voor materiaal etc? Het liefst wil ik niks van internet bestellen qua kaarten etc.

Misschien heeft iemand van jullie ervaring met het maken van een kaart?
Creatieve meiden meld je! hah

(kon op google niet echt veel vinden btw)

Liefs!

ùppp

Hey! Leuk dat je een kaart wil maken voor je vriend, zal hij vast waarderen! :slightly_smiling_face:

Ooit gehoord van washitape/maskingtape? Is eigenlijk gewoon plakband met een leuk printje, er is ook een topic over hier in het creabea forum! Hiermee kan je ontzettend leuke dingen doen!
Op de voorkant van de kaart zou je bijvoorbeeld een foto van jullie samen kunnen doen (dan kan hij de kaart ook leuk neerzetten) en met de washitape maak je daar dan een lijstje omheen. De foto is al leuk en met de tape maak je het alleen nog maar leuker! Met sierletters kan je er dan nog iets onder zetten.
Aan de binnenkant schrijf je iets liefs en je zou een klein cadeautje kunnen kopen wat je erbij doet? Of je bakt een koekje in de vorm van een hartje en doet die erbij?

De masking/washitape (= ongeveer hetzelfde) kan je kopen bij o.a. hema (mijn favoriet), xenos, wibra en action.
Op de laatste paar pagina’s van het maskingtape topic staat een voorbeeldje van wat ik bedoel met die lijstjes :slightly_smiling_face:

Zo heel verhaal, haha, hopelijk heb je er wat aan!

Liefs xx

Ik weet dat je niks via internet wil maken, maar Greetz is toch wel echt een topsite! Ik heb er zelf ook eens een kaart gemaakt voor mijn vriend. Je kan er foto’s invoegen, plaatjes, tekstjes, alles zelf ontwerpen! Ik zou het als ik jou was toch even overwegen en rond snuffelen op die site. Succes!

Misschien kun je een leuke foto van jullie samen uitzoeken en daar een tekstje bij plakken met een bewerkprogramma (of gewoon paint :slightly_smiling_face: ). Zoals: I *hartje* You, Love you, Hou van jou, Kusje etc. Succes en lief van je! :wink:

Ik heb ooit eens een klein doosje bij de Xenos gekocht Daarbij heb ik allemaal kleine envelopjes van ongeveer 3x3cm voor gemaakt. In die kleine envelopjes heb ik briefjes gestopt met dingen die ik leuk aan hem vind en dingen die we samen hebben meegemaakt. Hij mocht er elke dag eentje openmaken, en bijna elk envelopje was een tranentrekker :’)

Edit:
envelop http://creaturecomfortsblog.com/home/2010/4/20/free-printable-mini-wallpaper-notes-envelope-template.html
doosje die dicht kan met een sluiting http://www.xenos.nl/assortiment/hobby-artikelen/houten-doosjes