Diverse soorten kleding te koop! Bieden en ruilen is mogelijk!

Hallohallo!

Ik heb mn kledingkast eens uitgespit en kwam wat dingetjes tegen die ik niet meer aan heb. Ik hoop dat ik er iemand anders nog blij mee kan maken!

Ik sta niet in het betrouwbare verkooptopic (of het onbetrouwbare) want dit is mijn eerste verkooptopic. Ik heb ook nog een ander account, vandaar het lage berichtenaantal :wink:

• Prijzen zijn exclusief verzendkosten.
  • Verzendkosten zijn voor koper.
  • Ruilen is mogelijk (:
  • Bieden mag altijd!
  • De staat van de kleding verschilt per kledingstuk, ik vermeld het overal bij.
  • Bij sommige kledingstukken is de maat eruit geknipt, waardoor ik de maat niet precies weet. Ik vermeld hierbij wat het ongeveer is/hoe het zit.
  • Kleding is op foto’s wel gewassen, niet gestreken. Voor verzending wordt het gestreken.
  • De nieuwprijs is meestal gegokt/ongeveer. Weet het niet meer precies.

[b][u]

1. Grijs tuniekje/shirtje met strikjes erop. Knoopjes op de achterkant.
    Van de H&M, kostte rond de €15. Maat XS/S. Één of twee keer gedragen.
    Richtprijs: €4

1. Zwarte tuniek/long shirt met de tekst: ‘‘Shake your body to the beat’’.
    Kostte ongeveer €10. Maat M, maar is ook te dragen met S. Nooit gedragen.
    Richtprijs: €5

1. Drie shirts met elastiek in de taille. Donkerblauw (lijkt zwart op foto, is donkerblauw), lichtblauw en wit met groene print. Apart maar ook samen te koop. Maat S. Donkerblauw is paar keer gedragen, lichtblauw en wit/groen nooit. Ze kostten ongeveer €7 p/stuk.
    Richtprijs: €6 voor alledrie, €2,50 p/stuk.

1. Paars (stretch)shirt met print. Maat L (prima te dragen met M). Weet de nieuwprijs niet, ik gok €6. Amper gedragen.
    Richtprijs: €2

1. Grijs shirt met roze bloemenprint. Heeft twee lusjes om de taille/heup voor een riempje (ben het bijbehorende riempje helaas kwijt). Maat S/M. Kostte ongeveer €10. Twee keer gedragen. Nog in hele goede staat.

1. Knalroze shirtje van M&S met leuke mouwtjes. Heeft op rug een deel uitgesneden en een knoop. Ik heb het niet vaak gedragen, het is maat L (prima te dragen met M). Nieuwprijs: €14.

1. Paarse tuniek met een leuk motief op bovenstuk. Heeft pofmouwen. Nieuwprijs: €18. Slechts twee keer gedragen. Maat is M, maar valt beetje groot. Nog in hele goede staat.
    Richtprijs: €6

1. Zwart gestreept shirt/tuniek van de H&M. Heeft een klein borstzakje. Nieuwprijs weet ik niet meer (heb m al jaren). Nooit aangehad. Maat S/M. Heeft twee lusjes voor riempje.

1. Roze longshirt/tuniek met vlinders. Nooit gedragen. Loopt klein beetje wijd onder aan het shirt. Maat M. Nieuwprijs: €9.

1. Leuk paars jurkje van de Hema. Heeft een taille, en twee touwtjes die je als strik op de rug kunt dragen. Maat S. Nieuwprijs: €19. Is nog in goede staat.
    Richtprijs: €8

1. Zwarte japon/jurk van de H&M. Heeft spaghettibandjes en zakjes op de voorkant. Leuk gekarteld randje. Nieuwprijs: €17. Nog in hele goede staat, bijna niet gedragen. Maat S.
    Richtprijs: €7

1. Drie leuke halterjurkjes. Zijn nooit gedragen. Zijn het best te dragen met maat M. Hebben een leuk detail aan de voorkant. In zwart, bruin en marineblauw. Apart maar ook samen te koop. Nieuwprijs: €21 p/stuk.
    Richtprijs: €25 voor alledrie en €10 p/stuk.

1. Leuk zwart blousje met motiefje (stipjes). Nog helemaal heel, in goede staat. Niet vaak gedragen. Nieuwprijs: €17. Maat S.
    Richtprijs: €8.

1. Lange zwarte blouse/jurk/tuniek van de C&A. Bijna niet gedragen, ziet er nog heel goed uit. Maat M. Nieuwprijs: €28.
    Richtprijs: €14.

1. Mooie paarse trui met mooie hals van de H&M. Was mij snel te klein, dus niet vaak gedragen. Zit erg fijn! Maat XS. Nieuwprijs: €17.
    Richtprijs: €7

[size=18pt]ROKJES EN SHORTS

1. Blauw spijkerrokje met laagjes. Ik heb het niet vaak gedragen, is nog in hele goede staat. Nieuwprijs: €17. Maat 34.

1. Spijkerrokje van EDC by Esprit. Amper gedragen, in hele goede staat. Nieuwprijs: €24. Maat 36.
    Richtprijs: €9

1. Zwart-witte rok van de H&M. Gedragen maar nog in goede staat. Nieuwprijs: €14. Maat XS.

1. Groene ombre rok met riem. Bijna niet gedragen. Als nieuw. Maat M. Nieuwprijs: €12.
    Richtprijs: €6

1. Grijs rokje met paarse vlindertjes. Vlinder in strasssteentjes. Van de H&M. Maat XS. Gekarteld randje. Nieuwprijs: €7

1. Stoer zwart rokje van soort van spijkerstof. Maat 36. Nog zo goed als nieuw. Niet vaak gedragen. Nieuwprijs: €16

1. Koraalkleur short van Woman - STAX. Ik heb hem nog nooit gedragen. Maat M (38). Nieuwprijs: €12

[size=18pt]VESTEN
OVERIG

-update komt later, er is nog veel meer :wink:-