Diverse schoenen te koop!

Lieve Dames,

ik bied een aantal paar schoenen te koop aan. De schoenen zijn allemaal in goede staat, schoon en goed onderhouden. Specifieke informatie staat bij de foto’s. Sorry dat sommige foto’s gedraaid zijn, dit heeft tinypic vanzelf gedaan en het lukt me nog niet om ze goed te krijgen.

De vraagprijs die er bij staat is de richtprijs. Op onzinbiedingen ga ik niet in. De prijzen zijn exclusief verzendkosten. De schoenen zullen allemaal in een doos (niet de originele) worden verzonden. De pakketkosten zijn €6,95. Ik ruil niet.

1. Supertrash
    Nieuwprijs: €100,00
    Verkoopprijs: €45,00
    Maat: 41
    Kleur & Materiaal: Beige, suède
    Hakhoogte: 13,5 cm, plateauzool 2,5 cm
    Info: ik heb deze schoenen max. 10 keer gedragen. Ze zijn net een maatje te groot.

1. H&M
    Nieuwprijs: €29,95
    Verkoopprijs: €15,00
    Maat: 39
    Kleur & Materiaal: Zwart met een gouden gesp, nepleer
    Hakhoogte: 11 cm
    Info: schoenen heb ik amper aangehad. Ze zijn een maatje te klein, waardoor ze net niet helemaal lekker lopen. Schoenen zijn perfecte voor een net outfit. En door het gespje hebben ze net wat meer pit.

1. Tosca Blu Shoes
    Nieuwprijs: €79,95
    Verkoopprijs: €30,00
    Maat: 40
    Kleur & materiaal: Beige, suède
    Hakhoogte: 11 cm, plateauzool 1,5 cm
    Info: ik heb deze schoenen nog nooit gedragen. Heb ze in een opwelling gekocht en eenmaal thuis waren ze toch niet helemaal mijn smaak. Het zijn peeptoe pumps met een strakke strik op de voorkant. De zool van de rechterschoen is een klein beetje afgesleten, omdat dit het winkelmodel was.

1. Tosca Blu Shoes
    Nieuwprijs: €89,95
    Verkoopprijs: €35,00
    Kleur & materiaal: Beige, suède en leer
    Hakhoogte: 13,5 cm, plateauzool 2,5 cm
    Info: De schoenen zijn nog nooit gedragen. Ik heb ze gekocht voor speciale gelegenheden, maar heb ze uiteindelijk nooit aangehad. De voorkant is heel mooi afgewerkt met steentjes in de kleuren rood/oranje en zilver/wit.

1. Graceland
    Nieuwprijs: €24,95
    Vraagprijs: €10,00
    Kleur & materiaal: Bruin en blauw, suède
    Hakhoogte: 12 cm, plateauzool 2 cm
    Info: schoenen heb ik 1 keer gedragen, speciaal voor bij een outfit gekocht. Daarna heb ik ze niet meer aan gehad. De kleurencombinatie zorgt er voor dat de schoenen net wat anders zijn dan anders.

1. Primark
    Nieuwprijs: €18,00
    Vraagprijs: €5,00
    Maat: 39
    Kleur & materiaal: Zwart met een gouden detail, nepsuède
    Hakhoogte: 11 cm
    Info: Ik ben lange tijd op zoek geweest naar de perfecte zwarte schoen met bandje om de enkel. Helaas vallen deze net iets te groot (geschikt voor maar 38). Schoenen zijn nog nooit gedragen.

Veel liefs,
Manon

Up!! :upside_down_face:

Zijn echt leuke schoenen dames (: