Dit was niet de bedoeling..

Hallo,

Ik weet niet zo goed of ik dit het beste hier kan plaatsen of in het seks enzo topic maar hier leek me het beste want het gaat om een jongen en gevoel.
Ik zal het proberen kort te houden en zo goed mogelijk proberen uit te leggen. Ookal snap ik zelf soms niks van mijzelf.

Een tijdje terug heb ik via een project van mijn werk een jongen leren kennen.
Hij zag er niet verkeerd uit maar was totaal niet mijn type, dacht ik.
Ik ben hem nog een aantal keren tegengekomen daarna, een keer met stappen maar het waren altijd een beetje gesprekken van niks, zo van hoi leuk dat je ook hier bent, en lekker weer. Geen diepgang oid.
Nou vond ik hem toch wel redelijk interessant op een gegeven moment, en wilde hem best nog eens zien. Toevallig had mijn ex waarmee ik nu samen een bedrijf heb een project met hem nog opstaan en hij stelde voor dat ik mee zou gaan.
Leek mij dus wel leuk maar toen we daar aankwamen had hij daar een tinderdate zitten :’)
Over awkward gesproken. Gelukkig ging ze vroeg weg en toonde hij amper interesse in haar.
Via dat project hebben we geregeld dat we een soort van feestje (soort release party voor onze eerste gepubliceerde aflevering van een serie, betrof dus het eerste project waar die jongen aan mee had geholpen), bij hem thuis mochten houden.
Dat feestje was afgelopen zondag, toen ik daar aankwam zat die tinderdate er weer en toen heb ik hem er maar direct naar gevraagd. Hij zei ja dit is pas de 2e keer dat ik haar zie en ze springt steeds van hier naar daar en blijft nooit en ik weet niet wat ik daarmee moet. Dus ik dacht oke dan maar het zal wel, dus ik maakte een grapje zo van oh dus weer geen seks voor jouw vanavond haha. Zegtie ja we hebben nog niet eens iets gedaan ik ken dr pas net blabla.
Nouja goed omdat het dus een beetje ‘mijn’ feestje was moest ik sowieso tot het laatst blijven om op te ruimen enzo. En langzaam druppelde de mensen weg… Maar hij ging naarmate het later werd steeds meer interesse tonen in mij. Hij vroeg dingen als, hoelang ik uitelkaar ben met mn ex en of het niet kut is om samen te werken enzo.
Nog steeds wist ik niks over hem eigelijk wat wel mijn bedoeling was maar ik nam het maar voor lief.
Toen een van de artiesten daar nummers ging spelen pakte hij me zegmaar tussen zn benen (we zaten op de grond haha rond kaarsjes in het donker, super gezellig) en pakte hij mn hand vast.
Echt superlief en had ik niet verwacht.
Ik verwachtte sowieso al niks meer eigenlijk na dat tindermeisje gedoe enzo.
En op een gegeven moment ging hij mn haren aan de kant doen en kusjes in mn nek geven en toen hebben we ook gezoend. Maar toen ging hij zelf wat spelen dus ben ik maar even aan de kant gaan zitten en was het weer ‘normaal’.
Toen bijna alle mensen weg waren kwam zijn broer ineens aan met een matras, daar baalde ik om een of andere reden supererg van dat hij bleef slapen. Want ik had echt een gevoel dat ik meer van hem wilde die avond dan alleen zoenen ook al kende ik hem echt amper. Maar het bleek er schuifdeuren zaten tussen de keuken en woonkamer (in de woonkamer stond zijn bed). Dus toen waren we alleen.

Hij zei dat hij kusjes wilde van me en ik had net gerookt enzo dus ik zeg ja als jij een kauwgumpje voor me hebt, want ja een vieze adem is ook niet echt fijn zegmaar. Hij had gelukkig mondspoeling en toen ik terug de woonkamer in liep pakte hij me eigelijk gelijk vast en liepen we zoenend richting zijn bed waar hij me op duwde, en toen hebben we seks gehad… Met zijn broer een meter van ons af met maar 1 deur ertussen :’)
Hij wilde dat ik bleef slapen maar ik had geen spullen bij me dus ik wilde graag naar huis. Het was inmiddels half 4 en hij moest gewoon werken maandag (gisteren dus). Dus ik voelde me een beetje schuldig dat ik nog helemaal al mn spullen bijelkaar ging pakken en dat hij me nog de deur uit moest laten enzo.

Maargoed ik was toch blij dat ik in mijn auto ben gestapt en naar huis ben gereden toen want ik wilde alles behalve dat hij dacht dat ik wanhopig was en dat hij niet meer van me af ging komen sochtends enzo. Want het was ook echt niet de bedoeling om ook maar iets van gevoel erbij te hebben. Ook omdat ik het idee heb dat hij elke dag een ander heeft. Of dat die tinderdate wat serieus gaat worden of weet ik veel wat. Ik wilde echt absoluut niks gaan voelen voor hem. Dat was zeker.

En toch toen ik eenmaal in bed lag om 4 uur had ik de behoefte hem een berichtje te sturen, dat heb ik toen ook gedaan maar zo casual mogelijk.
Hey jij ligt nu lekker te slapen maar ik wilde je toch laten weten dat ik de weg naar huis heb gevonden, bedankt voor de toffe avond :wink:
Zoiets heb ik gestuurd en hier kreeg ik de volgende ochtend ook reactie op, dat hij het lekker vond en dat mijn ketting nog daar lag. De rest van het gesprek liep echt niet. Ik wist niks te sturen en hij stuurde niks alleen dat het lekker weer was en zo’n dingen.
En daar is het eigenlijk bij gebleven.

Maar mijn gevoel wordt alleen maar erger, en ik heb geen idee wat ik nu moet doen… Moet ik mijn ketting gaan halen of lijk ik dan desperate? Misschien heeft hij meisjes daar en lijk ik echt dom en naief als ik vraag voor een afspraakje. Misschien was het voor hem ook echt maar gewoon 1x seks en verder niks, wat het voor mij normaal gesproken ook is maar nu moet ik ineens gevoelens krijgen.
Ik baal echt van mezelf en ik check 230398 keer fb of ik niet nog een berichtje van hem krijg, wat ik dus niet heb gekregen vandaag en denk ik ook niet meer zal krijgen. Er is ook niks om over te praten want ik weet helemaal niks van hem…

Ik weet echt niet wat ik nu moet doen en ik voel me super naief.
Stiekem wil ik eigenlijk gewoon met hem praten of chillen maar dat komt dom over.

Kan iemand mij helpen?
En sorry voor het supersupersuperlange verhaal :S
En alvast bedankt voor de moeite en het lezen.

Heb je een korte samenvatting? (:

ehm zal het proberen
Ik heb seks gehad en toen heb ik ineens gevoelens voor die jongen gekregen denk ik maar dat was niet de bedoeling en nu weet ik niet wat ik moet doen want hij stuurt geen berichten meer en ik wil niet wanhopig overkomen want ik heb het idee dat ik gewoon 1 van de zoveel was bij hem.

Ik heb alles gelezen. Hoe oud ben je als ik vragen mag? Aangezien je wel een eigen bedrijf hebt, maar nog wel over chillen praat haha.

@Dusty 21 haha
@Beertjeschips ja misschien wel inderdaad maar ik ben bang dat ik hem daarmee wegjaag ofzo door zo direct te zijn

Ik zou sowieso niet afgaan op je angst dat hij een ander heeft. Ik vind dat angst nooit een drijfveer moet zijn om iets wel of niet te doen.
Ik zou idd weer langsgaan om je ketting op te halen, misschien dat jullie ergens wat kunnen drinken? Het is echt niet gek om dat voor te stellen, vooral nadat jullie zo intiem zijn geweest samen.

Ik denk dat het eerst belangrijk is om voor je zelf uit te vogelen wat je precies wilt…
je geeft aan gevoelens voor hem te hebben en deze worden steeds sterker.
je moet voor je zelf erachter komen of jij vind dat het leuk was voor 1x of dat je hem beter wilt leren kennen.
Pas dan kan je een plan de campagne maken denk ik.
Overigens denk ik dat je gerust je ketting op kan halen. misschien dat wanneer je hem weer ziet de keuze des te makkelijker wordt of je iets meer van hem wil of je het bij 1x wilt laten…

in ieder geval succes!!

Ik zou gewoon een berichtje sturen wanneer je je ketting op kan halen, of wanneer hij bijvoorbeeld in de buurt is dat je ergens kan meeten ervoor. En dan even kijken waar het gesprek naartoe gaat, misschien gewoon durven vragen: ‘je weet nu wel veel over mij, maar ik niets over jou. Zin om iets te gaan drinken?’. Is het gesprek dan alleen: hoi hier is je ketting doei. Dan ben ik bang dat het voor hem meer om die ene nacht ging.

wow lang verhaal :open_mouth: haha

Ahw echt superbedankt voor degene die mijn veel te lange verhaal gelezen hebben :’)

En echt superlieve reacties waar ik echt veel aan heb!
Ik ga hem denk ik morgenochtend een berichtje sturen wanneer ik mijn ketting op kan komen halen…

Ik zou inderdaad ook vragen wanneer ik mijn ketting kan komen ophalen. Dan zie je hem weer in het echt en weet je al snel wel hoe het tussen jullie zit.
Ben benieuwd wat hij reageert!

Ik heb het ook gelezen, ik ben benieuwd hoe dit afloopt!

Ook ik heb het gelezen. Ik zou wel de ketting op halen en te kijken hoe het gesprek verloopt zoals Nontime al zegt. Succes, ben benieuwd hoe het gaat! :slightly_smiling_face: x

ik zou ook gewoon je ketting gaan halen hoor! en dan kijken hoe het tussen jullie is :slightly_smiling_face:

Oh mijn god. ik kreeg er net hoogte van dat mijn ex tegen Rene ( zo heet de jongen, dit typt wat makkelijker haha) heeft gezegd dat hij het niet erg vond dat we seks hebben gehad :confused: logisch dat Rene me geen berichtjes meer stuurt, wat moet hij nu wel niet denken joh dat ik alles met mijn ex bespreek ofwat…

Dit gaat echt te ver, mijn ex bemoeit zich zo veelste veel met mij leven. Het is natuurlijk wel zo dat we samen werken maar dan nog dit kan toch niet of ligt dat aan mij?
Rene heeft wel tegen hem gezegd dat hij daar wel een beetje mee zat en dat hij t fijn vond dat hij t geen probleem vond.

Maar dan nog, wat moet hij nu wel niet van mij denken joh. nu durf ik hem helemaal niet meer aan te spreken oid.

Heb hem uiteindelijk toch een bericht gestuurd, waarin ik gezegd heb dat ik het zeer onfatsoenlijk vond wat mijn ex tegen hem gezegd heeft.
Hij is vervolgens 13 uur niet online geweest (normaal is hij 24/7 online)
Toen hij net eindelijk online kwam heeftie niet gereageerd en nu snap ik er echt helemaal niks meer van.
Zou hij boos zijn?

Bel hem gewoon in plaats van dat ge-app. Dat werkt toch ook niet joh… Zo kan het nog wel weken duren voor je hoogte krijgt van hem.

Hij heeft me gebeld… Maar het was echt puur zakelijk.
Als ik iets probeerde te zeggen over prive stuff praatte hij er meteen overheen of lachte hij het weg.

Ik mag overigens ook mn ketting niet ophalen want hij heeft ‘geen tijd’.
Hij wil dat ik allemaal werk voor m doe enzo en dan als dat rond is wilde hij wel ‘meeten’ en dan alles in een keer afhandelen :’) Alsof ik ook gewoon maar een project ben.

Nou dat ik duidelijk dus, ik heb echt geen kans bij hem.
En nou moet ik ook nog het komende jaar superveel met hem samen werken.

Ik zou je ketting gewoon terugeisen.
Wat een lul zeg.

Precies.
Ik heb wel een beetje het idee dat het eenmalig was voor hem door zijn reactie. Maar als jullie bij elkaar komen om het werk af te handelen, kan je er wel over beginnen. Ik zou hem wel duidelijkheid vragen.