Dit vind ik best eng.

een vriendin van mijn had gedroomd dat ik zelfmoord pleegde ofzo en dat ze toen een toespraak moest houden en dat vertelde ze toen tegen mijn andere vriendin en die had ook gedroomd dat ik zelfmoord pleegde en dat ze een toespraak moest houden. aah, ik vind het echt eng dat ze dat allebei dromen… hebben jullie welleens van die dingen meegemaakt?

Omg ieeeh dat is echt eng :astonished:
zijn het van die mensen die dingen kunnen voorspellen zeg maar,
dat ze iets dromen en dat het daarna ook echt gebeurd?
hoop het niet voor je btw! :expressionless:

zoiets betekent meestal wel iets. wil je het? niet toch! Het kan ook iets anders betekenen wat er gaat gebeuren.

mijn moeder droomde een nacht dat de zus van haar moeder (mijn oma) achter de tralies zat en riep om hulp.
Ze kreeg die morgen een telefoontje dat ze die nacht was overleden toen zij dat droomde.

Nee ik geloof het niet, ze droomde wel allebei dat ik op een andere manier zelfmoord pleegde maar ik vind het toch vreemd… ik hoop niet dat het uitkomt:O maar ik ben het niet van plan dus haha.

Ja, een vriendin van me had eens een terugkerende droom over dat ik doodging. Echt een week lang elke nacht, vond ik ook best wel eng. Is niks gebeurd trouwens, is nu alweer twee jaar geleden.

Ik heb vaak nachtmerries waarin ik zwanger ben of een kind heb. Het loopt dan vaak niet goed af.
Ik wil trouwens voorlopig echt absoluut niet zwanger worden, dus misschien is dat de reden dat ik die nachtmerries heb.

Vriendinnen van me dromen soms ook dat ik zwanger ben oid.

scary, maar zolang je er nooit over gedacht hebt enzo zou ik me er geen zorgen over maken.

jammaar je hebt t toch zelf in de hand :crazy_face: , en trouwens volgens mij haalden ze een grap met je uit want het is best gemeen om zoiets te zeggen vind ik… :ok_woman:

ik heb al een paar x gedroomd dat ik een kind kreeg, ook heel vaag…

maar ik zou me, als ik jou was, niet zo’n zorgen maken, het is wel een beetje eng, maar als je het niet van plan bent…

ik heb een keer gedroomd dat ik moest verhuizen, en in mijn droom zag ik ook een huis xd

ik ben 3 weken geleden verhuisd. naar dát huis. :flushed:

Mijn broer had een keer gedroomd dat er twee vliegtuigen in twee hele hogen gebouwen vlogen. Een week later was het 11 september 2001.

eeeeks

Bij mijn afgelopen verjaardag droomde ik de dag van tevoren dat ik van mijn (toen-nog-niet) vriend en van mijn broer precies dezelfde cd zou krijgen, dat vond ik dus vet kut, dus duimen dat het niet echt zou gebeuren;p Toen kreeg ik van mijn vriend wel die cd en van mijn broer niet, maar het bleek dat mijn broer wel ook opzoek was geweest naar die cd! maar hij was overal uitverkocht.

En al eerder bij een verjaardag toen ik nog klein was, toen zou ik een tina abonnement krijgen haha. en daarbij kreeg je dan een boekenpakket ofzo, die boekenpakket kwam pas later en toen de dag voor mijn verjaardag had ik gedroom dat het pakket er al was maar dat ze ermee wachten tot mijn verjaardag, en dat was ook zo:S

Ben ik nou de enige die dit niet eng vind?
Het is maar een droom hoor en gewoon toevallig dat ze dat allebei dromen.
Oke nachtmerries zijn eng, maar het toeval niet.

wehe.
nou uh, je hebt zelf in de hand of dat uit komt of niet.
het is maar een droom joh.

o_0 dat is wel eng Ja

[b]Bah wat eng,

maar je moet maar denken dat het zelfmoord is, dus dan heb je nog een keuze.[/b]

Hm, best eng ja dat ze dat allebei droomden. Ik heb 2,5 jaar geleden ofzo gedroomt dat ik mijn vader in een doodskist zag liggen, echt een kut droom. Maar een paar weken/maanden (weet ik al niet meer) later werd hij ziek en kwam hij in coma, de dokters dachten dat hij het niet zou halen.
Gelukkig heeft hij het wel gehaald.

scaaaaary! ö