DIT TOPIC MAG WEG! SLOTJE... SVP

.

Hoe kan je iemand nou (denk je) niet vergeten als je pas 4 dagen ‘super verliefd’ op hem bent?

Ik denk niet dat je genoeg van je vriendje houdt anders zou je wel bij hem blijven en niet naar iemand anders kijken (je kan er niets aan doen dat je verliefd bent op een ander, maar je had beter niet moeten gaan flirten met D)

Ik denk dat het te vroeg is om nu al te gaan denken aan uitmaken (een relatie van 3,5 jaar! Come on!). Ik zou er als ik jou was niet teveel op in gaan (op het gedrag van D) omdat hij je nu eigenlijk ‘aan het afpakken is’. Als er echt niets anders op zit (en dat kan je na 4 dagen nog niet bepaald zeggen) maak het dan uit. Want je vriendje voorliegen maakt het alleen maar erger…

eerlijk gezegd denk ik dat die D met jou een beetje aan het spelen is. Voor hem is het wel een leuk spel, om jou verliefd op hem te laten worden en je zover krijgen dat je het met je vriendje uitmaakt, is goed voor zij ego enz snap je… als je het voor hem met je vriend wil uitmaken moet je daar goed over nadenken, want je hebt 3,5 jaar iets met hem, dat gooi je toch niet zomaar weg… En als je dat toch doet, moet ik zeggen dat je niet verbaasd moet zijn als die D dan nog vager gaat doen tot die je uiteindelijk helemaal negeert… the chase is over namelijk en het is niet interessant meer…
anyways, dat is hoe ik het zie, ik kan me ook vergissen natuurlijk, maarja… i dunno…

x

Ik denk dat je echt eerst moet nagaan hoe de relatie tussen jou en je vriend gaat. Want dat klinkt niet al te best. Ik snap dat het moeilijk is om na 3,5 jaar er een einde aan te maken, maar misschien is dat wel een goed idee. Je bent inderdaad jong, en als je niet meer zo om hem geeft als eerst, dan moet je niet veel langer bij hem blijven hangen. Dat is niet eerlijk tegenover jullie allebei.
Maar dan alsnog, stel het gaat over tussen jullie, dan kun je je niet meteen op die andere jongen gaan storten vind ik.

Succes met welke keuze je ook maakt :slightly_smiling_face:

Hoe leuk vind je je vriend nog dan?
Okee, misschien is de eerste verliefdheid over, maar dat wil niet zeggen dat je het uit moet maken…
En ja iedereen heeft wel is behoefte aan wat spannenders, dus als je zo’n jongen als D. tegenkomt kan ik me voorstellen dat je hem heel interessant vindt.
Maar je moet in ieder geval geen impulsieve beslissingen gaan nemen.
Je moet er heel goed over nadenken, in ieder geval langer dan 4 dagen! Als je D. na een maand nog steeds zo geweldig vind, is het ook niet eerlijk tegenover de vriend die je nu hebt en kun je het inderdaad beter uitmaken…

.

Ik ken het gevoel. Ik heb ongeveer hetzelfde, ik heb dezelfde vriendengroep als mijn vriend (waar ik bijna 11 maanden verkering mee heb) en bij die vriendengroep zit een wel hele interessante jongen… Die met me flirt, en ik ook met hem…

Mijn situatie is natuurlijk ietsje anders, jij bent wss wat meer afhankelijk van hem en je denkt dat hij nog wel van jou houdt. Ik zou, netzoals eerder gezegd, een tijdje wachten. Iets minder contact hebben met D.

Heel veel succes… <3

als je het aankijkt tot over een maand, zou ik toch proberen wat minder contact te zoeken met D.

.

ik had ook zoiets en toen ging het uit me me vriendje en toen dacht ik nauw en hij vind me wel leuk maar nee die wouw zich neit binden of een relatie darom koos die mij als meisje met een vriend om mij teversiere dus had ik niemand meerXD

ik vind dat je gewoon het veder meot probere met je eigen vriend

Ik weet natuurlijk niet precies hoe jullie vriendengroep in elkaar zit en wat jullie allemaal wel en niet aan elkaar vertellen, maar denk je niet dat D. het aan je vriend zou vertellen als je aan hem vroeg of hij iets in je ziet?
Verder zou ik er echt heel goed over nadenken voor je het uitmaakt met je vriend. Want het kan misschien lijken alsof de verliefdheid over is, maar zoals ze zeggen: you don’t know what you’ve got till it’s gone…’

Ik zal als ik in zo’n situatie zou zitten het er met mn vriend over hebben - gewoon het hele verhaal vertellen, wat je voelt voor D, voor je vriend, vertel hem dat het gevoel weg is, of minder is, maar dat je hem niet kwijt wil - als je hem niet kwijt wil.
Misschien kom je er dan achter wat je huidige vriend voor jou betekend, en jij voor hem. Misschien kom je erachter dat je niet zonder hem kan. Want, wat geeft D je wat je vriend je niet geeft? ik weet niet hoeveel liefde je vriend jou geeft, en hoeveel échte liefde D je geeft.
Ik zou nadenken met wie je je leven verder wil gaan, wie het meest voor je betekend. Want verliefdheid kan voorbij gaan, maar echte liefde?

Heel veel succes ermee :slightly_smiling_face:

Ik weet het niet =(, ik ben echt slecht om hier een advies op te bedenken
maarja, je kan denk ik wel beter bij je vriend blijven. als je D gewoon een tijdje niet ziet, snapt hij ook wel dat hij je met rust moet laten en dat je al een vriend hebt.
Damn, een relatie van 3 en een halfjaar!
=o
en een verliefdheid vliegt sneller over dan echte liefde…

.

Maar over die spanning en de dingen die je mist bij je huidige vriend, daar zou je het toch over kunnen hebben?

Of zelf wat ondernemen!
Bedenk een leuke&romantische date met je vriend.

Je hebt al 3.5 jaar een vriend! Je woont zelfs samen, dit kan je toch niet maken?

Sommige mensen gaan toch ook scheiden na een relatie en soms met kinderen van 10 jaar ofzo…?
Al wil ik hier helemaal niet mee zeggen dat je direct wel je spullen kunt pakken!
Ik zou er heel goed over nadenken, en misschien moet je bij je vriend blijven?
xx

Blijf bij je vriend. Hij is waarschijnlijk hartstikke lief voor jou en ik durf te zeggen dat hij meer verliefd op jouw is dan D. D ziet jou waarschijnlijk gewoon als een spel, over een paar weken ziet hij weer een ander meisje. Ik snap sowieso niet dat je met hem flirt en hij met jou. Je hebt een vriend en D is ook nog eens bevriend met hem! En je kan hem echt wel vergeten, je kent hem nog maar 4 dagen. Misschien als je er over nadenkt en er wat tijd over laat gaan dat je hem na een tijdje al niet meer ziet staan. Als je nu je vriend verlaat krijg je denk ik spijt. En wie zegt dat D op jou zit te wachten? En als de relatie tussen jouw en je vriend saai en oninteressant begint te worden kan je beter er voor zorgen dat jullie relatie spannender wordt i.p.v. flirten en rotzooien met D.