Dit topic is verwijderd

Dit topic is verwijderd

Ik zou het (hoe moeilijk het ook is) met rust laten. Ga je eigen afvragen of je op lange termijn wel gelukkig wordt van zo’n vrouw. En natuurlijk is het heel lastig. Ik zou toch proberen om erover te praten met een vriend(in) of je ouders (als dat kan) sterkte xx

Ja loslaten zou het beste zijn maar ik zou het niet accepteren. Kun je niet met haar familie praten?

Ik denk dat het beste is om het te proberen te accepteren, hoe moeilijk ook, zeker op deze manier. Zo te lezen heeft ze zichzelf zeker laten ompraten en het is ook raar dat ze dat doet door mensen die ze eigenlijk niet mag. Maar ik snap dat als je depressief bent, je ontzettend kwetsbaar bent en je je sneller laat beïnvloeden door de mening van anderen.

Aangezien je zoveel van haar houdt, zou je haar het liefst willen overtuigen dat ze dit niet zou moeten doen, maar misschien is het uiteindelijk ook beter voor jezelf om haar los te laten en in de toekomst iemand te zoeken die gewoon beter bij je past. Aangezien ze ook met haarzelf in de knoop zit, is een relatie voor haar op dit moment misschien ook geen goed idee, omdat ze jou ook niet kan bieden wat ze misschien wel zou willen en wat jij verdient.

Je kunt eventueel nog een keer proberen met haar af te spreken om het goed uit te praten, maar als je dat niet lukt zou ik het voor jezelf afsluiten en proberen verder te gaan. Dan is het helaas gewoon niet meer te redden. Veel sterkte! <3

Beginpost weg, slotje