Dit topic is verwijderd

Dit topic is verwijderd.

Ik denk dat haar gedrag te maken heeft met de kansen die je al gekregen hebt. Kan het niet zijn dat ze nog heel wantrouwend is, of je deze kans wel grijpt? Zij kan natuurlijk niet in je hoofd kijken en als je al eerder beterschap beloofd hebt (en dat niet nakwam) kan ik me voorstellen dat ze je nu niet meteen op je woord gelooft. Het klinkt alsof ze jou toch ergens ook wil laten voelen dat jij haar als oud vuil behandelt hebt.
Kijk het even aan, laat je van je beste kant zien en reageer volwassen. Ik vind dat je er best wat van kan zeggen dat ze haar telefoon niet opneemt. Dat ze telkens over het verleden is begrijpelijk vanwege haar woede, maar als ze je echt een nieuwe kans wil geven en jij je excuses al aangeboden hebt, dan moet ze dat niet steeds aanhalen.
Wacht nog even af en als ze dit blijft doen, ga dan toch weer eens met elkaar om tafel. Dat je begrijpt dat haar boosheid niet zomaar weg kan zijn, maar dat jij het verleden niet meer kan veranderen en juist je best wil doen om te laten zien dat het anders kan, maar ze je dan wel moet vertrouwen en die kans 100% moet geven, ipv dat soms tegen te werken.

Sowieso roepen mensen snel dat ze iemand nog een kans willen geven, maar het kan ook nog zijn dat er dingen in het verleden zijn gebeurt die ze je gevoelsmatig niet kan vergeven. In dat geval komt ze er misschien nog achter dat ondanks dat ze misschien wel wil, ze teveel pijn heeft om met je door te gaan. Maar ook dat zal zich in de tijd uitwijzen.
Voor nu kan je niet meer doen dan zelf echt laten zien dat je heel graag deze laatste kans aangrijpt om samen te blijven met haar en wanneer ze het je echt onmogelijk maakt toch een goed gesprek aan te knopen om haar vertrouwen terug te winnen.

Veel succes in elk geval!

Dankjewel voor je reactie! Ik zal zeker wat doen met jouw advies.

Dankjewel voor je reactie! Ik zal zeker wat doen met jouw advies.

BP weg slotje