Dit roze jurkje..

http://i46.tinypic.com/fbma2b.jpg

Ik had m gekocht want hij was maar 5 euro, maar ik weet eigenlijk niet hoe ik m aan kan doen;p want met een legging vind ik t kinderlijk worden, en er zit daar bij het midden dus zo’n ‘strakker’ stuk, maar dat vind ik eigenlijk heel lelijk hahaha en me riemen zijn te smal om die band helemaal te bedekken;p

dus, help me hahah

tis meer een zomerjurkje, dus lekker in de kast laten hangen voor over een paar maandjes :'D?

klopt, ik vind als je er van allemaal dingen bij gaat dragen een beetje kinderachtig worden, zo iets hoor je heel simpel te dragen met een mooie grote zonnebril, hakjes/flatjes eronder en een mooie armband/oorbellen ofzo.
lekker simpel! dus hang maar in de kast :grinning:.

voor 5 euro maar? vn waar heb je het gekocht? x

echt heel leuk vind ik 'm ook niet, maar heel lelijk is ie ook niet xD
wachten tot de zomer en tot je wat bruiner bent. dan kan je 'm aandoen als je naar 't zwembad gaat of naar 't strand of als je gewoon een dagje aan 't nietsen bent. ik zal 'm in ieder geval niet aandoen naar school of wanneer je gezellig gaat winkelen of zo maar dat was je misschien ook niet van plan :stuck_out_tongue:
ik zal 'm combineren met wit denk ik. ik weet niet of hij in 't echt ook zo fel roze is als op de foto maar ik zal 't kwa andere kleurencombinatisch niet aandurven. doe er leuke (teen) slippertjes onder en voila!
wanneer je op vakantie gaat naar een warm land dan kan je 'm gelijk al wat vaker aan doen. (noujaa dat heb ik altijd met veel zomerkleren die ik dan voor NL niets vind maar die ik af en aan draag in bijvoorbeeld griekenland of spanje haha )

die s van de primark, die heb ik in t zwart
hij is gewoon mooi voor basic over je bikini, less is more, :slightly_smiling_face:

is er een onlinewebshop van primark. even offtopic?

ot: ik vind ook dat je het voor zomer moet bewaren of trek het heel simpel
met een panty en een lang zwart vest aan. en mischien paar laarzen?

haha klopt, ik hoorde later pas dat er ook een zwarte was, maar ik had m gelijk uit het rek gepakt zonder naar andere kleuren te kijken. beetje dom

vind hem niet zo leuk…
maar wat iedereen hier zegt: in je kast laten hangen tot de zomer

ja lekker voor naar het zwembad of het strand enzo?

je moet die band iets hoger optrekken, dan ziet het er miss iets leuker uit :stuck_out_tongue:

Koop gewoon een riem xD?

Idd, meer een zomerjurkje. Gewoon, als je over het strand loopt en even eten wil halen trek je dat ding aan bijv.

dat is leuk voor op het strand
onder je bikini/zwempak:O!

Jaa. Superjurkje voor naar het zwembad of strand.
Gewoon met bikini eronder.:grinning: