Dit moet u DRINGEND lezen :)

Typ normaal.

En ik vind dat die jongen gelijk heeft. Als hij jou niet wilt. Dan wilt hij jou niet. Eigen schuld dus. Ik vind het nogal een slap excuus om te zeggen dat je vriendin je nummer heeft doorgegeven aan een stalker. I mean welke vriendin doet dat nu weer?

Ik vind je nogal dom dat je eerst seks met hem hebt gehad terwijl je een ‘serieuze’ (oke misschien niet helemaal :") ) relatie met hem wilde, dan weet je toch dat dat dom is? Dan wéét je toch dat hij je als een seksvriendin ziet?

Oh en ik denk dat je beter kunt stoppen met moeite in hem te stoppen want ik denk dat het niet echt meer iets wordt tussen jullie.

Ik vind dat die jongen gelijk heeft…

Ik denk dat ze Belgisch is :’)

Ik snap er niet zo veel van haha, ik denk dat je gewoon een beetje onhandig bezig bent door zo snel met hem naar bed te gaan en dan te verwachten dat daar iets serieus uit kan komen, dat gebeurd niet zo vaak. Verder heb ik niet zoveel advies want ik snap het niehiet

Even opmerken dat dit een Nederlands forum is en dat je dus meer je best moet doen om je daaraan aan te passen qua taal. Ik ben een Belg, dus ik kan dit perfect lezen, maar anderen kunnen je op deze manier niet helpen.

Kijk, als hij het te vroeg vindt om ècht te daten, maar wel al seks heeft met je, dan is het gewoon een seksrelatie. Sneu dat hij jou ook nog een schuldgevoel wil geven met dat hele gedoe van die jongen die jou belde. Hij wil jou niet meer, omdat hij merkt dat je nu meer wil, niet omwille van die leugens of jouw karakter, of wat dan ook. EXIT dus.

ik moet helemaal niks…

Waarom ben je doorgegaan met hem als je weet dat hij geen relatie wil? En dat van ‘‘een vriendin heeft mijn nummer aan hem gegeven’’ is echt een slappe smoes.

Ophouden met die jongen, hij gebruikt je. Het klinkt hard ik weet het, maar soms iets hard gezegt worden om iets duidelijk te maken.

Dit. En een normale titel zou ook handig zijn.

En ik denk dat je hem het beste kunt vergeten, hij wil duidelijk niks met je.

OH HAHAHA DE TITEL. IK VATTE HEM FF NIET HAHAAHAAHA.

Lol jaa ik ben hier nieuw en kent de “huisstijl” nog niet goed. En sorry voor mijn taal, ik ben belgisch :stuck_out_tongue:

Te vroeg voor uitgaan maar hij wil wel seks? ‘Als je liegt ga ik wel terug naar mijn ex?’

Serieus, waar heb je deze loser nou weer vandaan?

Ik weet dat het heel dom van mij is dat ik zo snel met hem naar bed ben gegaan. Het gebeurde zo snel en ik had er zelfs een schuldgevoel van later. Ik ben akkoord met je … dat hij me gewoon gebruikt… en mijn mooie schoenen liggen nog bij hem :p. Die wil ik wel terug maar ik durf hem niet meer te sturen :s. Ik moet mijn schoenen wel echt hebben. Wat kan ik best doen? :slightly_smiling_face:

Mijn vriendin heeft dat ook wel eens gedaan hoor. Alleen was dat gelukkig wel aan een normale jongen.

Jaa dat waren echt harde woorden. Die jongen wou al sinds mijn 17de met mij (ik ben nu bijna 20). Ik heb toen via netlog leren kennen.

Ooh, haha ik zat ook al te denken waar dat over ging. xD