dit moet ik even kwijt

meidenmeidenmeiden, sorry maar ik moet dit even kwijt. ik zat een maandje met een jongen in de ‘mix’ of hoe ze het ook tegenwoordig noemen. hij is echt een schatje. we zoende héél vaak en we knuffelde héél vaak, ik kwam héél vaak bij hem. hij wat minder vaak bij mij. maar ik kijk weleens op zijn hyves, of hij nieuwe fotos heeft zodat ik een reactie neer kan zetten of respect kan geven. toen zag ik eerst dat zei drie hartjes in haar msnnaam had, en hij toen ook. en op hyves deed zei een liefdespoppetje. daar deed hij niks op uit. en toen vandaag keek ik weer omdat hij op vakantie was geweest, wou weten of de fotos er al op stonden, toen stond er van dat meisje, hihi iloveyou :holdhands: ik controleer hem niet hoor, het ging mij om de vakantiefotos. maar nu voel ik me best genaaid als ik het zo mag zeggen. want dit allemaal is niet zeker, ze kunnen ook hele goede vrienden zijn. want ik heb ook weleens drie hartjes in mijn msnnaam als ik bij hem was geweest. dus tsjaa. maar dit doet wel verdomde zeer, eerst met mij zoenen, knuffelen en ik veel wat we allemaal nog meer deden. dit betekende wel iets voor mij. want hij zei ook vaak dat ik lief was enzo. en dan ‘opeens’ dit. ik zag het echt niet aankomen. oh damn it hurts so much.

dankjullie meiden dat ik het even me af mocht schrijven.
want ik weet even niet what to do or think…

Jeetje, echt rot voor je! Denk je samen iets te hebben en lijkt dat in één keer in de hoek te zijn gegooid. Vraag het hem anders? Je kunt wel verwachten dat als een jongen dat allemaal met je doet, hij toch wel wat voor je moet voelen. Spreek met hem af(niet over msn ofzo!) en vraag hoe het nou zit tussen jullie en dat je graag duidelijkheid wilt. Misschien is zij wel een vakantieliefde ofzo en zoekt hij er verder niks achter of komt hij straks met jankende pootjes bedelen dat hij je terug wil (hihi)

Het is trouwens ‘‘zij’’ en niet ‘‘zei’’, want dat is de verleden tijd van zeggen.

Waarom vraag je 'm niet wie het is?:slightly_smiling_face:

was t duidelijk dat jullie een relatie hadden? of was t gewoon scharrelen? want bij dat laatste kan je dat verwachten want daarbij wordt meestal 1 van de 2 de dupe… als jullie wel een relatie hadden is er misschien niks aan de hand…
mijn tip, ga gewoon eens bij m langs en kijk wat er gebeurt

at cair, ja sorry. normaal schrijf ik wel goed nederlands. maar zit stuk.
at MARxRIELLE en Lynz, ja ik ga dit weekend langs. dat stond al vast.
maar hoe kan ik dit subtiel vragen aan hem?

zovan ‘Ik las op hyves dit en dit , en ik wou daar eigenlijk wat duidelijk heid over’ want als je eromheen draait, dan helpt dat niet veel denk ik. ik denk dat je het straight to the point moet vragen:).
En als jullie toch al 'n beetje bezig waren, denk ik dat hij wel snapt dat jij ook duidelijkheid wilt.

Het kan alles betekenen eigenlijk, 't hoeft niet persee te betekenen dat hun ook hebben gezoend etc. Vraag het hem gewoon, als hij er om heen draait weet je genoeg en dump hem en hou de eer aan jezelf.

hmm, ik begrijp hoe je je voelt.
dus dit weekend ga je naar hem toe?

hmm, als hij je zoent, dan stop je
en vraag je, waarom zoen je me?
je hebt toch een vriendin?

en als er niks gebeurd dan vraag je gewoon
ehh (naam), kun je even meelopen?
en als ie dat doet dan vraag je van hoe of wat. (:

dat vind ik een goeie!

hmm rot voor je…
en idd, wat BURNINUP zegt vind ik ook heel goed.

maar ze heeft al meerdere keren met hem gezoend… dus dan nu opeens niet zou vaag zijn ?

Ik zou gewoon vragen hoe het tussen jullie zit, en of hij jullie ziet als “vriendje en vriendinnetje” en als hij daarop ja zegt, kan je vragen hoe het dan zit met dat meisje op z’n hyves?

ben nu bij hem.
morgen ga ik weer naar huis.

hij is nu weer weg, hij ging bij vrienden slapen.
hun zijn kennis van ons, daar ken ik deze jongen van.

(gisteren)
we kregen beetje gezeik, en toen zei hij:
met je vriendje! ik zo, heb ik niet jij met je vriendin.
zegt ie, ja en? beetje kut moment maar okee.
dus nu weet ik dat ie een vriendin heeft.

(vandaag)
in de namiddag zat ik buiten met kennis.
hij zat binnen voetballen te kijken, toen
keek hij wel opeens mt een aparte blik.
toen keek ik, keek hij weg. toen keek hij weer
dat voelde ik gewoon…

en ook toen ik op de pc zat.
hij zat op de bank tv te kijken.
ik keek soms naar buiten, toen
voelde ik gewoon dat ie keek,
en volgens mij weer mt een aparte blik*

• = aparte blik, niet te omschrijven.
    gewoon anders. misschien spijt? maar
    dat weet ik niet…

Erh… ik zou toch gewoon een gesprek met hem aangaan over alles…

ik vind een gesprek aangaan moeilijk
maar wat bedoel je met alles?

^ Hoe het nou zit tussen jullie.

^ Haha, wat er nu afspeelt in jullie leven? Wat dacht je dan >.<

hmm, weet je.
ik snap je punt.

maar ik ben wat dat betreft een watje.
ik durf nooit gesprekken aan te gaan,
terwijl het wel goed zou zijn.

heb je verder nog tips voor
een eventueel gesprek? (^:

Nou ja zeg. Een watje zijn omdat je geen serieuze gesprek aan kan. Zoenen lukt wel, maar praten? Ho maar :confused:

Het is maar beter om met hem te praten, anders heb je misschien de kans dat je gebruikt wordt door hem. Zodra je hem weer ziet (dus niet msn/sms) gewoon vragen of het voor hem meer betekent dan slechts zoenen.